شرکت XSEED اعلام کرده که نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Fate/Extella قرار است به واسطه شبکه استیم، به صورت همزمان با نسخه نینتندو سوییچ این عنوان، در تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد) در آمریکای شمالی انتشار یابد. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان ۴۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند قیمت خواهد داشت. این عنوان به […]

نسخه رایانه‌های شخصی Fate/Extella در تاریخ ۲۵ جولای منتشر خواهد شد

شرکت XSEED اعلام کرده که نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Fate/Extella قرار است به واسطه شبکه استیم، به صورت همزمان با نسخه نینتندو سوییچ این عنوان، در تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد) در آمریکای شمالی انتشار یابد.

نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان ۴۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند قیمت خواهد داشت. این عنوان به هنگام انتشار از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار بوده و تمامی محتویات قابل دانلود آن نیز از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ جولای، ۲۰ درصد کاهش قیمت خواهند داشت.

از سوی دیگر نسخه نینتندو سوییچ Fate/Extella به هنگام عرضه ۵۹.۹۹ دلار قیمت داشته، و شامل تمامی ۳۰ محتوای قابل دانلود عرضه شده این بازی و همچنین لباس انحصاری «Unshackled Bride»، خواهد بود. در مناطق اروپا و استرالیا، این عنوان کمی زودتر و در تاریخ ۲۱ جولای انتشار خواهد یافت.

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت XSEED را مطالعه کنید.

توسعه یافته توسط شرکت Marvelous، عنوان Fate/Extella با گسترش دنیای Fate، داستانی کاملا جدید از سوی نویسنده معروف این سری عناوین آقای کینوکو ناسو (Kinoko Nasu – نویسنده عنوان معروف Fate/Stay Night) بیان کرده، که شامل ۱۶ شخصیت قابل بازی مختلف به نام «خدمتکاران» بوده – مبارزان و جنگجویان افسانه‌ای و خیالی، که همیشه گوش به فرمان «اربابان» خود هستند – کسانی که از جنگ مقدس اتفاق افتاده بر روی ماه، جان سالم به در بردند. در آینده‌ای که همه چیز تحت نظر یک ابر رایانه قمری به نام «Moon Cell Automaton» است، این قهرمانان حال برای تسخیر سرزمینی دیجیتالی که «SE.RA.PH» نام دارد، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. داستان این عنوان پس از وقایع Fate/Extra رخ داده، و نشان دهنده وضعیت دنیا پس از آخرین جنگ مقدس است.

بازیکنان داستان Fate/Extella از دید سه گروه مستقل که برای بدست گرفتن کنترل SE.RA.PH با یکدیگر نبرد می‌کنند، مشاهده نموده و بر علیه دشمنان و شخصیت‌های متفاوتی از این سری عناوین از جمله شخصیت‌های Fate/Extra و Fate/Stay Night و Fate/Zero و Fate/Apocrypha و Fate/Grand Order، مبارزه خواهند کرد. سیستم مبارزاتی جدیدی به نام Moon Crux در این نسخه معرفی شده تا گیم‌پلی آن را به اولین نسخه از این سری عناوین نزدیک‌تر نماید، قابلیتی که باعث ایجاد تغییرات در شخصیت‌های قابل بازی شده و قدرتی بی‌اندازه به آن‌ها می‌بخشد، تا بتوانند دشمنان چالش‌ برانگیز را شکست دهند. این عنوان شامل صداهای ژاپنی و اصلی این سری بوده و همچنین نسخه‌های نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی این بازی، دارای زیرنویس انگلیسی، ژاپنی، چینی و کره‌ای خواهند بود.

Fate/Extella توسط شرکت Marvelous توسعه یافته، و نسخه آمریکای شمالی آن توسط XSEED Games منتشر خواهد شد. در کنار نسخه‌های فیزیکی عادی و دیجیتالی این عنوان برای نینتندو سوییچ، نسخه مخصوص Fate/Extella با نام Noble Phantasm، برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا نیز منتشر شده که شامل یک کتاب هنری با جلد سخت و بیش از ۱۰۰ صفحه از تصاویر هنری این عنوان، و توضیحاتی در مورد دنیای Fate/Extella است. از جمله سایر محتویات حاضر در این نسخه می‌توان به یک دسته کارت مخصوص از «خدمتکاران» قابل بازی، و یک پوستر پارچه‌ای از این عنوان اشاره داشت، که همگی در یک جعبه با بسته‌بندی مخصوص قرار گرفته‌اند. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ویتا این عنوان توسط سازمان رتبه‌بندی سنی بازی‌ها ESRB، رتبه T (برای جوانان) را بدست آورده، در حالی که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان توسط سازمان ذکر شده، رتبه بندی سنی نشده است.

عنوان Fate/Extella، هم‌اکنون بر روی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا قابل دسترسی است.

منبع متن: gamefa