یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های سری COD در سال‌های اخیر همواره بخش زامبی آن بوده است و Call of Duty WW2 نیز بخشی به نام “زامبی‌های نازی” خواهد داشت. هم‌چنین حساب کاربری Call of Duty در رسانه‌های اجتماعی تاریخ دقیق رونمایی از این قسمت را به همراه مقداری اطلاعات از ساختار گیم پلی آن منتشر کرد. استودیو Sledgehammer […]

در این ماه از بخش زامبی Call of Duty: World War 2 رونمایی می‌شود

یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های سری COD در سال‌های اخیر همواره بخش زامبی آن بوده است و Call of Duty WW2 نیز بخشی به نام “زامبی‌های نازی” خواهد داشت. هم‌چنین حساب کاربری Call of Duty در رسانه‌های اجتماعی تاریخ دقیق رونمایی از این قسمت را به همراه مقداری اطلاعات از ساختار گیم پلی آن منتشر کرد.

استودیو Sledgehammer در تاریخ ۲۰ جولای در مراسم کمیک کان سن دیگو، از بخش زامبی رونمایی خواهد کرد. به گفته‌ی Sledgehammer بخش زامبی این نسخه را می‌توان یک مدل پیچیده‌تر از سری‌های قبلی شمرد. عکس منتشر شده از بخش زامبی (عکس پست) نیز قطعا تفاوت‌های آشکاری با مدل زامبی‌هایی که در سری‌های قبلی دیده‌ایم، دارد. ظاهرا Sledgehammer درحال اعمال تغییراتی جدید در آن بخش است.

همانند قسمت مولتی پلیر سری Call of Duty، این بخش نیز از یک فرمول خاص پیروی می‌کند. و قطعا اکتیویژن این را می‌داند که تغییر بیش از حد گیم پلی قسمت‌های مولتی پلیر و زامبی این سری ممکن است برای طرفداران ناخوشایند باشد.

بازی Call of Duty WW2 ساخته استودیو Sledgehammer Games و ناشر آن شرکت اکتیویژن در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa