تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، سازنده‌ی عنوان Darksiders 3، تا حدودی ناراحتی خود از کمبود قدرت سخت‌افزار نینتندو سوئیچ را ابراز کرده است. تی‌اچ‌کیو نوردیک مشغول کار برروی چندین عنوان مختلف و معرفی نشده است، اما فقط تعدادی از آن‌ها به کنسول نینتندو سوئیچ راه خواهند یافت. طبق گفته‌ی مدیر بازاریابی این شرکت یعنی راینهارد پالیس (Reinhard Pollice)، […]

تی‌اچ‌کیو نوردیک نظر خود درباره‌ی سخت‌افزار نینتندو سوئیچ را به اشتراک گذاشت

تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، سازنده‌ی عنوان Darksiders 3، تا حدودی ناراحتی خود از کمبود قدرت سخت‌افزار نینتندو سوئیچ را ابراز کرده است.

تی‌اچ‌کیو نوردیک مشغول کار برروی چندین عنوان مختلف و معرفی نشده است، اما فقط تعدادی از آن‌ها به کنسول نینتندو سوئیچ راه خواهند یافت. طبق گفته‌ی مدیر بازاریابی این شرکت یعنی راینهارد پالیس (Reinhard Pollice)، دلیل این کار این است که در آینده‌ی نزدیک، نینتندو سوئیچ جای ۳DS را می‌گیرد. البته، طبیعتاً تقاضای عرضه‌ی بازی‌های تی‌اچ‌کیو نوردیک برروی این کنسول نیز بسیار بالاست.

راینهارد در طول مصاحبه‌ی جدید خود با وب‌سایت Gameindustry صحبت‌های زیادی کرده و به این موضوع نیز اشاره داشته است که حتی عنوان Battle Chasers با یک چالش برای اجرای روان برروی سوئیچ روبه‌روست. وی در این مصاحبه، نسبت به سخت‌افزار نینتندو سوئیچ ابراز ناراحتی کرده و گفته است:

ما بیش از یک سال با نینتندو برای کنسول سوئیچ در ارتباط بوده‌ایم و از این رو، با توجه به لاین‌آپ کنونی خود آن را بررسی کرده‌ایم و می‌کنیم… ما به هرجای ممکن دقت می‌نماییم. این موضوع کمی ناراحت‌کننده است که نینتندو با سخت‌افزار قوی‌تری پا به رقابت نگذاشته است، اما هرچه که باشد، باید کار خود را بر اساس آن نیز هدایت کنیم.

در حال حاضر، تی‌اچ‌کیو نوردیک برای عرضه‌ی Darksiders 3 در سال آینده برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی کرده است. همچنین این شرکت قصد دارد که عنوان اکشن-نقش‌آفرینی ELEX را در اُکتبر سال جاری میلادی برای همین پلتفرم‌ها به انتشار برساند. در آخر، Battle Chasers: Nightwar نیز برروی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود و تا به اینجای کار، تنها عنوان تی‌اچ‌کیوست است که به این کنسول راه می‌یابد.

منبع متن: gamefa