با پوشش زنده کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی ایران در رویداد TGC 2017 در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید. کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی در رویداد TGC 2017 با تاخیر قابل توجهی همراه است و هنوز آغاز نشده است. دلیل این تاخیر، مشکل در […]

اختصاصی گیمفا:‌ پوشش زنده کنفرانس فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی (به‌روزرسانی می‌شود)

با پوشش زنده کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی ایران در رویداد TGC 2017 در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی در رویداد TGC 2017 با تاخیر قابل توجهی همراه است و هنوز آغاز نشده است. دلیل این تاخیر، مشکل در ترجمه همزمان میهمانان انگلیسی زبان عنوان شده است.

همایش آغاز شد.

خانم Risa Chosen شروع به صحبت می‌کنند. ایشان از تیم TGC تشکر می‌کنند و از دیدن پروژه‌های موجود در این رویداد هیجان زده هستند. ایشان ۲۰ سال سابقه کار در سرمایه گذاری در زمینه بازی‌های ویدیویی و کد نویسی و رسانه را دارند.

آقای محمد مهدی بهفر یار، مدیر عامل شرکت یارا شروع به سخنرانی می‌کنند. ۶-۷ سال به طور تخصصی در زمینه بازی‌های ویدیویی و سرمایه گذاری فعالیت می‌کنند و عنوان می کنند که عاشق گیم و بازی هستند. همکاری در تولید و سرمایه گذاری روی خود گیم و پلتفرم های آن نیز در سابقه اقای بهفر یار محسوب می‌شود.

آقای حامد ساجدی آغاز به صحبت می‌کنند. ایشان عنوان می‌کنند که یکی از سرمایه گذاری های‌شان برروی پروژه‌ مشخصی بوده است.

آقای حسن کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای ایران ابتدا با عذرخواهی آغاز می‌کنند؛ عذرخواهی به خاطر تاخیر ابتدای کنفرانس. ایشان عنوان می‌کنند که هدف بنیاد این است که بازی های ایرانی سهم قابل توجهی از بازار را در ایران و جهان را داشته باشد. همچین فرهنگ درست استفاده و تجربه بازی ها نیز در نظر گرفته می‌شود. ایشان از همکاری در مورد ساخت و همکاری با پروژه ها صحبت می‌کند و اشاره می‌کند که بنیاد، هیچ وقت به درستی سهم خود را نمی‌گیرد. قدوسی می‌گوید که بنیاد جزوی از بدنه دولت است و باید به بخش های خصوصی وارد شد. در این سه سال اخیر، بنیاد موفق شده که صندوق ها خطر پذیری را به صنعت وارد کند.

منبع متن: gamefa