در همکاری جدید SEGA و Creative Assembly عناوین فرعی جدیدی از سری Total War ساخته خواهد شد

کمپانی Sega امروز اعلام کرد که عناوین فرعی جدیدی از سری Total War ساخته خواهد شد. این عناوین تحت یک برند جدید با عنوان "A Total War Saga" عرضه خواهند شد و بر اساس اعلام این کمپانی از نظر مقیاس از عناوین اصلی کوچک‌تر هستند و بجای معرفی دوران‌های جدید، بر دوران‌های عناوین اصلی سری که در گذشته منتشر شده‌اند تمرکز کرده و وقایع مهم این دوران‌ها را روایت خواهند کرد.

کارگردان Total War Saga آقای جک لاستد در وبسایت رسمی این سری در مورد این عناوین گفته است: "عناوین سری Total War Saga همانند عناوین اصلی سری Total War ترکیبی از کمپین استراتژی نوبتی، تاکتیک‌های مبارزه‌ای ریل تایم و ارائه‌دهنده اگر نگوییم هزاران، که صدها ساعت گیم‌پلی خواهند بود. تنها وجه تمایز این عناوین، تمرکز آنها بر روی دوران‌های موجود است."

"عناوین سری Total War Saga بازی‌های جدید انقلابی نخواهند بود و دوران‌های جدیدی را معرفی نخواهند کرد؛ آنها عناوین قبلی سری Total War را دنبال کرده و در دوران‌های این بازی‌ها اتفاق می‌افتند یا اینکه به نوعی با آنها ارتباط دارند. اما با همه اینها، بی‌شک عناوین سری Total War به حساب خواهند آمد."

در همکاری جدید SEGA و Creative Assembly عناوین فرعی جدیدی از سری Total War ساخته خواهد شد

با توجه اینکه هنوز هیچ عنوانی از سری Total War Saga معرفی نشده، توسعه‌دهنده سری یعنی استدیو Creative Assembly این عناوین را با عنوان Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai، یک افزونه مستقل برای عنوان Total War: Shogun 2 ، مقایسه کرده است.

با این حال بر اساس گفته آقای لاستد، این بازی‌های جدید کوچک‌تر یا کوتاه‌تر از عناوین اصلی سری Total War نخواهند بود و همچنان نظر طرفداران سری را جالب خواهند کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، ایشان در ادامه به نوعی تایید کردند که عنوانی که در حال حاضر در حال کار بر روی آن هستند از نظر مقیاس نقشه اندازه‌ای برابر با دنیای Total War: Attila خواهد داشت.

"اما بر روی مناطق جغرافیایی کوچک‌تری متمرکز خواهد بود و همچنین تکمیل بخش داستانی آن نیز به اندازه عناوین اصلی Total War به طول خواهد انجامید."

این عنوان جدید ظاهرا یک دنباله معنوی دیگر برای Total War: Rome II همانند Total War: Attila است.

نظر شما در مورد همکاری Creative Assembly و Sega در ساخت عناوین فرعی جدید برای سری Total War چیست؟

منبع متن: pardisgame