عنوان جدید کارگردان Persona ممکن است بر روی PS4 عرضه شود

عنوان تازه استدیو جدید کارگردان Persona آقای کاسورا هاشینی به نام Project Re Fantasy ممکن است بر روی کنسول PlayStation 4 عرضه شود. حداقل آگهی شغلی که به‌تازگی بر روی وبسایت رسمی این استدیو قرار گرفته اینطور نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VideoGamer، یکی از کاربران فروم NeoGAF یک آگهی شغلی را بر روی وبسایت رسمی Studio Zero پیدا کرده که نشان می‌دهد آنها به‌دنبال استخدام فردی هستند که بتواند بر روی "خلق رفتار شخصیت‌ها" در یک بازی نقش‌آفرینی برای PS4 که توسط یک تیم تازه تاسیس در حال ساخت است، کار کند. Studio Zero اخیرا توسط هاشینی بعنوان یک استدیو داخلی در کمپانی Atlus تاسیس شد. Atlus سازنده و ناشر سری Persona است.

در جزئیات بیشتر این آگهی شغلی اشاره شده که فرد مورد تایید در کمپانی‌ای مشغول به کار خواهد شد که یک عنوان محبوب با فروش جهانی بیش از یک و نیم میلیون نسخه را در اختیار دارد. تنها چند روز پس از عرضه Persona 5 در اروپا و آمریکا شمالی تعداد نسخه‌های ارسالی این بازی به فروشگاه‌ها از مرز 1.5 میالیون نسخه گذشت.

Project Re Fantasy در استدیو Studio Zero مراحل ساخت را می‌گذراند و هنوز پلتفرم‌های آن به طور رسمی تایید نشده‌اند هر چند بعید نیست بازی برای PS4 در دست ساخت باشد.

منبع متن: pardisgame