آپدیت جدید Rocket League امروز دردسترس قرار می‌گیرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، آپدیت جدید و بزرگ عنوان Rocket League امروز منتشر می‌شود. این آپدیت محتویات مختلفی را به بازی اضافه می‌کند.

این آپدیت شامل یک نقشه جدید به نام Champions Fiel است. همچنین، می‌توانید وسایل شخصی سازی Rick and Morty را به‌صورت رایگان استفاده کنید که یک تقویت کننده سرعت، چند نوع چرخ و محتویات دیگر را در بر می‌گیرد. به‌علاوه این‌ها، مهم‌ترین محتویات این آپدیت را می‌توان صدا‌های جدید برای موتور ماشین و هیاهوهای هنگام به ثمر رساندن گل دانست. برخی از این محتویات رایگان و برخی دیگر قفل هستند و برای باز کردن آن‌ها می‌توانید پول پرداخت کنید.

همچنین با گرفتن این آپدیت، صاحب یک Crate می‌شوید که دو ماشین (Animus GP و Centio V17) در خود دارد. مسیر‌های جدید و چند محتوای دیگر نیز در این Crate قرار دارند. در آخر، 18 قطعه آهنگ جدید از Monstercat، پایان فصل 4 بخش رقابتی و آغاز فصل 5 آن، تروفی یا اچیومنت‌های جدید و... در این آپدیت منتظر شما هستند. با تخفیفی که بازی Rocket League دریافت کرده است، می‌توانید این عنوان موفق و محبوب را با قیمت 10 دلار در PlayStation Store و قیمت 14 دلار در Xbox Store تهیه و خریداری کنید؛ البته اگر از مشترکین Xbox Live Gold هستید، قیمت Rocket League برای شما 12 دلار خواهد بود.

منبع متن: pardisgame