آپدیت جدید Horizon: Zero Dawn قابلیت‌های مهمی مانند New Game Plus را به بازی اضافه می‌کند

امروز استدیوی محبوب Guerrilla Games از آپدیت جدید و بزرگ عنوان Horizon: Zero Dawn (آپدیت شماره‌ی 1.30) رونمایی کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این آپدیت امروز منتشر خواهد شد و امکانات مهمی از جمله New Game+، درجه‌ی سختی Ultra Hard و غیره را به بازی اضافه خواهد کرد.

قابلیت New Game+ را می‌توان مهمترین بخش این آپدیت تلقی کرد. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که ماجراجویی‌های خود با Aloy را بدون از دست دادن مهارت‌ها و آیتم‌های جمع‌آوری شده، دوباره تجربه کنند. با اینکه هنوز هم می‌توانید با استفاده از این قابلیت XP کسب کنید اما قادر نخواهید بود که از Level 50 عبور کنید. همینطور نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ای از اسلحه‌ها و زره‌های موجود به بازی اضافه شده‌اند که قابلیت شخصی‌سازی بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

New Game+ به همراه 2 تروفی جدید و محتویات جدیدی از جمله‌ قابلیت اضافه کردن طرح‌هایی بر روی صورت Aloy و حتی شخصی‌سازی دستگاه Focus،  به بازی اضافه خواهد شد. در تصاویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از آنها را مشاهده کنید:

قابلیت برجسته‌ی دیگر در این آپدیت، درجه‌ی سختی Ultra Hard می‌باشد. همانطور که می‌دانید در بازی می‌توان قبل از فعال کردن یک ماموریت، درجه‌ی سختی دلخواه را انتخاب کرد که حالا این درجه سختی جدید نیز به آن اضافه شده است. این درجه‌ی سختی قدرت دشمنان را تقویت می‌کند و بازیابیِ نوار سلامتی بازیکنان را محدودتر خواهد کرد. همینطور لازم به ذکر است که اگر درجه‌ی سختی Ultra Hard را انتخاب کنید، قادر به بازگشت به درجه‌ی سختی‌های پایین‌تر نخواهید بود.

نظر شما چیست؟ آیا از محتویات این آپدیت راضی هستید؟

منبع متن: pardisgame