پیشرفت گرافیک بازی‌ها ظاهرا صنعت بازی‌های ویدیویی را حتی بیشتر از قبل به صحنه‌های از پیش رندر شده فیلم‌های سینمایی نزدیک‌تر کرده است.

یکی از مثال‌هایی که برای اثبات چنین موضوعی وجود دارد، این است که بارها پیش آمده افراد غیر گیمر عکس‌ بازی‌های ویدیویی یا حتی تصاویر کامپیوتری را با دنیای واقعی اشتباه می‌گیرند. به لطف فتوگرامتری، تکنیکی که برای خلق محیط‌های شبیه به واقعیت در عناوینی مانند Star Wars Battlefront استفاده می‌شود، چنین اشتباهاتی امروزه زیاد شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، این‌بار، مجله مشهور Variety به اشتباه از تصویر بازی Spider-Man برای PS4 در نقد و بررسی فیلم Spider-Man: Homecoming استفاده کرده که تام هالند نقش ابر قهرمان داستان آن را دارد.

این تصویر در حال حاضر حذف شده و احتمالا شخصی این نکته را به نویسنده آن گفته اما هیچ‌چیز به‌طور کامل از دست اینترنت و دنیای مجازی نمی‌تواند فرار کند و شما می‌توانید تصویری که از قبل به دست آمده را مشاهده کنید:

یک سایت بازی Spider-Man را با فیلم اشتباه گرفته است

جالب است بدانید این عکس از بازی مربوط به یک سال گذشته می‌شود که استودیوی Insomniac Games طی E3 2016 از Spider-Man برای PS4 رونمایی کرد. می‌توان انتظار داشت بازی تا روز عرضه خود حتی گرافیک بالاتری داشته باشد.

در حالی که به راحتی تفاوت بین بازی Spider-Man و تصاویر کامپیوتری به کار گرفته شده در فیلم Homecoming قابل تشخیص است، نمی‌توان انکار کرد که بازی جدید استودیوی Insomniac Games فوق‌العاده به‌‌نظر می‌رسد و حتی احتمالا هنگام تجربه آن با PS4 Pro و تلویزیون 4K و HDR خیره‌ کننده‌تر خواهد بود.

Spider-Man در نیمه اول سال 2018 منتشر می‌شود و بازیکنان به‌طور کاملا آزاد می‌توانند در دنیای آن گشت‌وگذار کنند. گفتنی است بازی داستان مربوط به خود را دارد و شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی هم هستیم اما اکثر آن‌ها نقش جدیدی در داستان خواهند داشت.

منبع متن: pardisgame