شرکت اپیک‌گیمز درجه‌ی گرافیکی بازی فورتنایت را به‌طور کل تغییر داده است. افرادی که قبلاً بازی را روی حالت اپیک (Epic) بازی می‌کردند، حال قادر به تجربه‌ی بازی رو حالت عالی (High) خواهند بود. سطح گرافیکی اپیک که بالاترین کیفیت را ارائه می‌داد، یک درجه بالاتر رفته و نیازمند یک سخت‌افزار قدرتمند‌تر است. در ادامه می‌توانید نگاهی به مشخصات سیستم مورد نیاز فورتنایت به‌منظور اجرای آن در حالت اپیک بیندازید.

اگر برایتان سؤال است که چه تغییراتی درزمینه‌ی گرافیک بازی فورتنایت ایجاد شده، باید بگوییم که حرکات ابرها و گردبادها به واقعیت نزدیک شده و فیزیک انفجار و شلیک گلوله هم کاملاً تغییر پیداکرده است. به گفته‌ی اپیک گیمز، افرادی که از بالاترین مشخصات گرافیکی استفاده کنند، قادر به دیدن افکت‌های بصری بهتری خواهند بود و کیفیت نورپردازی و سایه‌ها به بالاترین حد ممکن خواهد رسید.

بازی Fortnite

تمامی ویژگی‌های گفته‌شده در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس بازی فورتنایت گنجانده‌شده بود و حال کاربران کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند از تمامی قابلیت‌های گرافیکی جدید استفاده کنند. با دریافت آپدیت ۱۷.۰۰ بازی فورتنایت، گرافیک نسل جدید را روی کامپیوتر خود تجربه کنید. سخنگوی اپیک‌ٔ‌گیمز در گفتگو با رسانه‌ی پولیگان در مورد تغییرات جدید گفته است: « سطح گرافیکی اپیک با آپدیت جدید بازی، تجربه‌ای یکسان با کنسول‌های نسل جدید ارائه می‌دهد.»

  • فورتنایت ۹ میلیارد دلار تنها در ۲ سال درآمد داشته است

بازی فورتنایت تابه‌حال ویژگی‌های گرافیکی متنوعی دریافت کرده است. همین پاییز سال گذشته بود که قابلیت ره‌گیری پرتو(ری‌ترسینگ) هم به آن اضافه شد و شاهد افزایش کیفیت گرافیکی به سطح تازه‌ای شدیم. اگر به دنبال تجربه‌ی بازی با آخرین کیفیت ممکن هستید، بهتر است از یک سیستم قدرتمند با مشخصات سخت‌افزاری زیر استفاده کنید:

  • کارت گرافیک:‌ Nvidia GTX 1080, AMD Radeon RX 5700 XT
  • پردازنده:‌ Intel Core i7-8700, AMD Ryzen 7 3700x
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت و بیشتر
  • حافظه اس‌اس‌دی
  • ویندوز ۱۰ با معماری ۶۴ بیت

با انتشار آپدیت جدید، مشخصات سیستم پیشنهادی بازی هم‌تغییر پیداکرده است. به‌منظور اجرای بازی با کیفیت مناسب، نیازمند یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 960 و ویندوز ۱۰ با معماری ۶۴ بیت خواهید بود. این در حالی است که قبلاً ویندوز ۷ و ۸ هم مورد پشتیبانی قرار می‌گرفت. در زیر نگاهی به مشخصات سیستم پیشنهاد بازی فورتنایت بیندازید:‌

  • کارت گرافیک:‌ Nvidia GTX 960, AMD R9 280
  • پردازنده: Core i5-7300U 3.5 GHz
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • ویندوز ۱۰ با معماری ۶۴ بیت

اگر به دنبال اجرای بازی با پایین‌ترین کیفیت ممکن هستید، باید بگوییم که نیازی به داشتن ویندوز ۱۰ نخواهید داشت و کافی است یک پردازنده نسل سوم به همراه کارت گرافیک Intel HD 4000 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم داشته باشید. فصل هفتم بازی فورتنایت با افزودن شخصیت‌های جدید و سلاح‌های قدرتمندی منتشر شده و می‌توانید از امروز به تجربه‌ی آن بپردازید. ازجمله تغییرات جدید باید به‌اضافه شدن شخصیت‌های ریک سانچز و سوپرمن اشاره کرد که در قسمت بتل‌پس در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته‌اند.

  • نیمار جونیور به فورتنایت اضافه شد

فصل هفتم بازی فورتنایت با درون‌مایه‌ی هجوم فرازمینی‌ها منتشرشده و قابلیت‌های جالبی مانند امکان استفاده از سفینه‌های فضایی و پوسته‌‌ی مخصوص موجودات فضایی را به ارمغان آورده است. اگر باور داشتید که گرافیک فورتنایت چنگی به دل نمی‌زند و به همین دلیل آن را کنار گذاشته بودید، وقت آن است که سری به فروشگاه اپیک‌گیمز بزنید و به‌روزرسانی ۱۷.۰۰ را دریافت کنید.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کیفیت گرافیکی فورتنایت روی کامپیوتر بیشتر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala