در جریان مراسم Ubisoft Forward، این شرکت فرانسوی با نمایش تریلری جذاب از دنباله‌ی بازی ماریو رابیدز رونمایی کرد. این اثر قرار است در سال ۲۰۲۲ به‌صورت انحصاری برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر شود.

اولین بازی Mario + Rabbids در اوایل عمر نینتندو سوییچ و در ماه اوت سال ۲۰۱۷ برای این کنسول منتشر شد. آن بازی از چند جنبه‌ی مختلف قابل‌توجه و غافلگیر کننده بود. از یک طرف، این اثر در قالب یک بازی ویدیویی ماریو و دوستانش را در کنار خرگوش‌های دوست‌داشتنی و البته غیرقابل کنترل یوبی‌سافت جمع کرده بود و از طرف دیگر ساختار گیم‌پلی تاکتیک‌پذیر و نوبتی آن جذاب بود و انتخابی بود که شاید برای ماریو هم کمی تازه به نظر می‌رسید. در کنار همه‌ی این‌ها، تمامی شخصیت‌های بازی تفنگ داشتند.

قسمت اول این بازی توانست موفقیت خوبی را کسب کند و تا سپتامبر ۲۰۱۸ بیش از ۲ میلیون نسخه فروش را تجربه کند. آماری که تا به این لحظه قطعاً بالاتر رفته است چراکه اکنون اعلام شده است که بیش از ۷.۵ میلیون نفر قسمت اول این مجموعه یعنی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را تجربه کرده‌اند. همین آمار نشان می‌دهد که چرا یوبی‌سافت و نینتندو مشتاق به ادامه‌ی همکاری و ساخت قسمت جدیدی از این اثر بوده‌اند.

بازی mario rabbids sparks of hope

در توضیحات بازی نوشته شده است: «هنگام ملاقات با ساکنان کنجکاو هر سیاره، اسرار مرموز آن‌ها را کشف کنید. از قدرت‌ها و مهارت‌های قهرمانان خود در سیستم مبارزات خلاقانه‌ی بازی استفاده کنید. این سیستم به شما اختیار می‌دهد که آزادانه حرکت کرده و در عین حال در مواجه با دشمنان جدید یا قدیمی از استراتژی‌های مناسب و سیستم تصمیم‌گیری نوبتی بازی بهره بگیرید. کنترل قهرمانان خود را بر عهده بگیرید و دشمنان را از پای درآورید، به یاری دوستانتان بشتابید، پشت کاور مخفی شوید و در نهایت از نوبت خود به بهترین شکل استفاده کنید.»

یکی از نکته‌های جالب بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope بخش سیاره‌های گوناگون در بازی است که بیش از همه یادآور بازی «ماریو گلگسی» است. در واقع، الهام‌ گرفتن از کهکشان‌های ماریو گلگسی کاملاً واضح است و این می‌تواند برای طرفداران ماریو اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی باشد.

Mario + Rabbids: Sparks of Hope توسط شعبه‌ی میلان شرکت یوبی‌سافت در حال توسعه است. این شعبه وظیفه‌ی ساخت Mario + Rabbids Kingdom Battle را هم بر عهده داشته است و با این مجموعه آشنایی کامل دارند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Mario Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala