این اثر که توسط Sad Cat Studios توسعه می‌یابد و در ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، شما را به دنیایی مرموز و تاریک دعوت می‌کند. این توضیح سایت رسمی بازی در مورد Replaced است:

Replaced یک بازی ۲.۵ بعدی اکشن و پلتفرمر است که در فضای رترو و علمی-تخیلی روایت می‌شود. شما در نقش R.E.A.C.H قرار می‌گیرید؛ یک هوش مصنوعی که بر خلاف میلش در بدن یک انسان حبس شده. Replaced با ترکیب المان‌های سینمایی و فرم پیکسل آرت و داستانی درگیرکننده در یک دنیای موازی آخرالزمانی دهه هشتاد شما را به شهر فاسد فینیکس می‌برد، جایی که در آن قشر قدرتمند به انسان و جسم او مانند یک ارز قابل خرید و فروش نگاه می‌کنند.

بازی Replaced

به نظر می‌رسد که مایکروسافت در لیست بازی‌های خود که در آینده نزدیک برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه می‌شوند فضای قابل‌توجهی را به بازی‌های مستقل و همچنین پلتفرمرهایی چون Replaced اختصاص داده است. The Ascent هم یکی دیگر از این بازی‌هاست که در سبک نقش‌آفرینی از بالا (Tabletop) با فضای سایبرپانکی مشابه Replaced ماه آینده به بازار می‌آید. اما با توجه به تریلر منتشر شده از این اثر جدید می‌توان اظهار کرد که تفاوت اصلی این دو بازی در نوع روایت باشد؛ اگر The Ascent را یک اکشن با المان‌های نقش‌آفرینی در نظر بگیریم، داستان Replaced بیشتر بر ویژگی‌های دراماتیک داستان‌پردازی و فلسفه‌های وجودی موجودات زنده و هوش مصنوعی (که در گذشته هم در آثاری چون Detroit: Become Human دیده بودیم) تکیه دارد.

نظر شما در مورد Replaced چیست؟‌ و آیا تریلر اول بازی به قدری هیجان‌انگیز بود که بخواهید آن را تجربه کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی جدید را تماشا کنید:

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی سکوبازی اکشن Replaced برای ایکس‌باکس سری معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala