طبق اعلام رسمی یوبی‌سافت، بازی Riders Republic در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور، یوبی‌سافت استور و یوپلی)، استیدیا و لونا شرکت آمازون عرضه خواهد شد. این بازی توسط شعبه‌ی یوبی‌سافت در شهر انسی فرانسه ساخته می‌شود. در حال حاضر بازیکنان می‌توانند در سایت بازی برای نسخه‌ی بتای این اثر ثبت‌نام کنند.

  • یوبی‌سافت بازی Riders Republic را معرفی کرد

در تریلر ۵ دقیقه‌ای منتشرشده از بازی شاهد بخشی به نام Mass Start Races بودیم که می‌تواند از ۶۴ بازیکن هم‌زمان درون یک مسابقه پشتیبانی کند. همچنین بخشی هم با نام Riders Ridge معرفی شد که در واقع هاب بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند بازیکنان می‌توانند با هم دیدار یا شخصیت‌ها و تجهیزات خود را شخصی‌سازی کنند.

Riders-Republic

Riders Republic یک بازی ورزشی مسابقه‌ای است که در آن مسابقاتی با محور موتورسواری، اسکیت و حتی پرواز با چتر وجود خواهد داشت. این بازی دارای بعضی از معروف‌ترین رقابت‌های مسابقه‌ای جهان مثل Red Bull Rampage و X-Games خواهد بود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Riders Republic تجربه‌ی بازی کردن و مسابقه دادن با تعداد زیادی از کاربران است که همین موضوع باعث خلق مسابقات شلوغ و عظیمی خواهد شد. شعبه‌ی انسی شرکت یوبی‌سافت سابقه‌ی ساخت بازی Steep را هم در کارنامه دارد و با ساخت بازی‌های ورزشی بیگانه نیست و همین موضوع می‌تواند طرفداران را امیدوارتر کند.

اگر نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ یا ایکس‌باکس وان بازی را خریداری کنید، می‌توانید آن نسخه را به‌صورت رایگان به نسخه‌ی نسل بعدی بازی در کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سری ایکس/ اس ارتقا دهید. نسخه‌ی نسل نهمی بازی از ویژگی‌های این کنسول استفاده خواهد کرد.

بازی Riders Republic از محیط‌های اپن ورلد و بزرگی پشتیبانی خواهد کرد. در میان این محیط‌های بزرگ می‌توان از مکان‌های خاص و معروفی مثل دره‌ برایس، دره یوسمیتی و کوه‌ ماموت اشاره کرد. این موضوع در کنار تنوع ورزش‌های موجود در بازی می‌تواند برای علاقه‌مندان به چنین آثاری هیجان‌انگیز باشد.

  • عرضه‌ی Riders Republic به تاریخی نامشخص موکول شد

قبل از اینکه تاریخ عرضه‌ی جدید بازی اعلام شود، بازی قرار بود در تاریخ ۲۵ فوریه منتشر شود اما در ماه ژانویه بازی تأخیر خورد و اکنون عرضه‌ی آن به ۱۱ شهریور موکول شده است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala