رونمایی از بازی Babylon’s Fall به دو سال پیش بازمی‌گردد از آن زمان تا حالا، چیزی از بازی ندیده بودیم. طبق گفته‌ی اسکوئر انیکس، آن‌ها که از تجربه‌ی کار با استودیوی پلاتینیوم گیمز در ساخت بازی Nier: Automata بسیار راضی بودند، تصمیم گرفتند تا با همکاری آن‌ها ساخت پروژه‌ی دیگری را هم شروع کنند و نتیجه‌ی این همکاری جدید بازی Babylon’s Fall است.

بازی Babylons Fall

با توجه به آنچه از بازی دیده‌ایم، می‌توانیم انتظار روند اکشن همیشگی پلاتینیوم گیمز را در آن داشته باشیم. یک سیستم مبارزه‌ی تند و سریع و اجرای چند ضرب‌های مختلف و مبارزه با غولآخرهای بزرگ بخشی مهم از بازی را تشکیل داده است و از نظر روند، با دیگر بازی‌های ساخته‌ی پلاتینیوم گیمز فاصله‌ی چندانی نداریم. با این حال، ساختار کلی بازی فرق می‌کند.

بازی Babylon’s Fall متشکل از سیاهچال‌های متعددی است که بازی‌کننده‌ها آن را چه به تنهایی و چه با همراهی سه بازی‌کننده‌ی دیگر به صورت آنلاین فتح می‌کنند. کلاس‌های مختلفی در بازی قرار داده شده است و بازی‌کننده‌ها می‌توانند برای مثال شخصیت خود را در کلاس مبارز، جادوگر یا تانک پیشرفت دهند.

هر شخصیت می‌تواند دو سلاح متفاوت را به دست بگیرد، اما به غیر از دو دست خود و به لطف تجهیزاتی خاص، می‌توان دو سلاح دیگر را هم همزمان استفاده کرد؛ طوری که شخصیت‌ها می‌توانند همزمان چهار سلاح را به هر مبارزه بیاورند و از آن‌ها استفاده کنند.

بازی Babylons Fall

گفته شده که بازی Babylon’s Fall نه‌تنها با هدف تجربه‌ی آنلاین و چند نفره توسعه داده می‌شود، بلکه ساختاری کاملا آنلاین یا به عبارتی Games as a service دارد؛ یعنی به عبارتی بازی پلتفرمی برای عرضه‌ی محتوای جدید در آینده و پس از عرضه‌ی آن است. قرار است پس از عرضه‌ی بازی حالت‌های مختلف و محتوای جدید به صورت مرتب به آن اضافه شوند، آن هم به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت برای دسترسی به این محتوای جدید.

بازی Babylon’s Fall در حال حاضر چندان تجربه‌ی عجیب و غریب و شگفت‌انگیزی به نظر نمی‌رسد و با توجه به آنچه می‌بینیم، فاصله‌ی زیادی با یک بازی موفق دارد. بازی به عنوان یک تجربه‌ی آنلاین، نیاز به آزمایش‌های متعدد و بررسی بازخورد بازی‌کننده‌ها دارد؛ مخصوصا که پلاتینیوم گیمز تجربه‌ای در ساخت این سبک بازی‌ها ندرد.

زمان عرضه‌ی بازی مشخص نیست و فقط می‌دانیم که روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر جدیدی که از ‌Babylon’s Fall منتشر شده است را ببینید.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Babylon’s Fall یک تجربه‌ی اکشن آنلاین و چند نفره است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala