دو سه هفته‌ی پیش بود که در قالب یک شایعه از ساخت بازی اکشن متفاوتی در دنیای فاینال فانتزی شنیدیم و این شایعه کاملا به حقیقت پیوسته است. بازی در برنامه‌ی اسکوئر انیکس که به مناسبت رویداد E3 2021 برگزار شده بود، معرفی شد و همانطور که شنیده بودیم توسط استودیوی تیم نینجا ساخته شده است.

بازی Strange of Paradise

استودیوی تیم نینجا را بیشتر به خاطر مجموعه بازی‌های نینجا گایدن می‌شناسیم، اما این استودیو اخیرا مجموعه‌ی نقش‌آفرینی شگفت‌انگیزی به نام Nioh هم خلق کرده است و می‌توانیم ببینیم که بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin بیشتر شبیه به همان Nioh است و روندی یکسان را دنبال می‌کند.

از سمت اسکوئر انیکس، «تتسویا نومورا» به عنوان تهیه‌کننده و طراح شخصیت روی Stranger of Paradise کار می‌کند. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه هم به «کازوشیگه نوجیما» سپرده شده است که نویسنده‌ی سری فاینال فانتزی ۷ و بسیاری از بازی‌های دیگر مجموعه‌ی فاینال فانتزی است.

وظیفه‌ی ساخت بازی به تیم نینجا سپرده شده است و طبق گفته‌ی کارگردان بازی، آن‌ها با در نظر گرفتن رویه‌ی بازی‌سازی تیم نینجا سراغ Stranger of Paradise رفته‌اند و بازی قرار است سخت باشد. با این حال، درجه‌ی سختی به بازی اضافه شده است که اگر بازی‌کننده‌ها با سختی بازی مشکل داشتند، روی حالت آسان آن را تجربه کنند. کارگردان بازی در بیانیه‌ی خبری رونمایی از Stranger of Paradise از مخاطبان خواهش کرده است تا بازی را روی درجه‌ی سخت بازی کنند.

بازی Strange of Paradise

بازی‌کننده‌ها در Stranger of Paradise می‌توانند کلاس‌های مختلفی داشته باشند، اعم از جادوگر سیاه، مبارز یا دراگون که هر کدام مجموعه قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. نقش اصلی بازی «جک» نام دارد که به همراه دو کاراکتر دیگر به نام «اش» و «جد» با هدف نابودی «آشوب» به مبارزه بلند می‌شوند. اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا در دموی بازی که همین امروز منتشر می‌شود، جزییات بیشتری از قصه و شخصیت‌ها و هم‌چنین گیم‌پلی ببینیم.

مثل کاری که تیم نینجا با Nioh انجام داد، قرار است بازخورد بازی‌کننده‌ها در قالب یک (یا شاید چند دمو) جمع‌آوری شود و با در نظر گرفتن این بازخورد بازی توسعه پیدا کند؛ حرکتی که بسیار برای Nioh جواب داد و نهایتا با یک بازی بسیار بهتر از دموی نخست آن روبرو شدیم. امیدواریم اسم بازی را هم عوض کنند که Stranger of Paradise یکی از بی‌معنی‌ترین و بدترین اسم‌هایی است که تا به حال برای یک بازی دیده‌ایم.

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دموی بازی همین امروز روی پلی‌استیشن ۵ قابل دانلود است.

می‌توانید تریلر رونمایی و تصاویر منتشر شده از Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را در ادامه ببینید.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فاینال فانتزی دارک سولز-طور به نام Stranger of Paradise معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala