البته، بازی هیلو اینفینیت همانند دیگر بازی‌های استودیوهای داخلی مایکروسافت در روز عرضه برای سرویس اشتراکی «ایکس‌باکس گیم‌ پس» هم منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند با داشتن این اشتراک به‌راحتی و بدون هزینه‌ی اضافی آن را تجربه کنند. ‌

بخش چندنفره‌ی بازی «هیلو اینفینیت» همزمان با عرضه‌ی بازی و بخش کمپین آن منتشر خواهد شد با این تفاوت که این بخش رایگان خواهد بود. این یعنی حتی اگر بازیکنان نخواهند بازی را خریداری کرده یا آن را از طریق گیم پس تجربه کنند، می‌توانند این بخش را به‌صورت مجزا و رایگان بازی کنند. بازی هیلو اینفینیت و بخش چندنفره‌ی آن قرار است در تعطیلات زمستانی امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. سازندگان تایید کرده‌اند که این بازی از ویژگی بازی بین پلتفرمی در پلتفرم‌های مختلف بهره خواهد برد و حتی بازیکنان می‌توانند روند پیشرفت خود را در پلتفرم‌های دیگر حفظ و آن را دنبال کنند.

بازی Halo Infinite

بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت روی کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس حالتی خواهد داشت که امکان بازی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را هم فراهم می‌کند.

جوزف استاتن () درباره‌ی این بخش بیان‌ می‌کند: «وقتی بحث گیم‌پلی به میان می‌آید، هدف ما ارائه‌ی تجربه‌ی چندنفره‌ای است که بتواند میراث هیلوهای کلاسیک و مبارزات هیجان‌انگیزش را زنده کند و این در حالی است که می‌خواهیم بازیکنان جدید را هم حمایت کرده و کاری کنیم که آن‌ها بتوانند به سرعت با بازی آشنا شده و زمان بسیار خوبی را با آن پشت سر بگذارند. به همین خاطر، Spartan Academy‌ و Commander Laurette را معرفی کردیم که به بازیکنان کمک می‌کند که با نقشه‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات بازی آشنا شوند.»

استودیو ۳۴۳ Industries اعلام کرده که بات‌هایی به بازی اضافه شده است تا بازیکنان بتوانند قبل از اینکه وارد نبرد واقعی شوند، با مبارزه با هوش‌مصنوعی خود را گرم و آماده‌ی نبرد کنند. همچنین آن‌ها ادعا کرده‌اند که سیستم رفتاری ضدتقلبی در بازی پیاده‌سازی شده است. متاسفانه جزییاتی از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی بتا بخش چندنفره‌ی بازی هیلو اعلام نشده است.

بازی Halo Infinite

این بازی در ابتدا قرار بود همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت منتشر شود اما سازندگان متوجه شده‌اند که بازی با ضعف‌هایی روبه‌رو است و برای برطرف کردن مشکلات آن به زمان بیشتری نیاز است و همین قضیه باعث شد تا بازی با تاخیر مواجه شود. هنوز سازندگان تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده‌اند چراکه از آن مطمئن نیستند و نمی‌خواهد ریسک تاخیر دیگری را بپذیرند اما به هر حال مشخص شده است که بازی در پاییز امسال و تا قبل از تعطیلات زمستانی عرضه خواهد شد. استودیو ۳۴۳ Industries بیان کرده که در تابستان، پیش‌نمایش‌های فنی بازی هم منتشر خواهد شد.

اگرچه شاهد نمایش بخش چندنفره‌ی بازی هیلو اینفینیت بوده‌ایم اما به احتمال زیاد در رویدادهای آتی مایکروسافت و در طی چند ماه آینده و قبل از عرضه‌ی بازی نمایش‌های بیشتری از بخش کمپین بازی مشاهده کنیم.

منبع: The Verge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت برای اولین بار نمایش داده شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala