این دنباله که با نام Psychonauts 2 ثبت شده در واقع یک نسخه تکامل‌یافته از بازی ۲۰۰۵ است که بسیاری از عناصر آن را برای مخاطبان جدید به قسمت دوم برمی‌گرداند. شما در نقش Raz – یک سایکونات تازه فارغ‌التحصیل شده – با استفاده از قدرت‌های ذهنی چون حرکت دادن اشیا یا به آتش کشیدن آن‌ها و همچنین به پرواز در آمدن باید از رازهای سازمان سایکونات‌ها پرده‌برداری کنید.

این توضیح رسمی سایت مایکروسافت در مورد Psychonauts 2 است:

بازی Psychonauts 2

رازپیوتین آکواتو، یک اکروبات تعلیم‌دیده و ذهن‌خوان قهار، بالاخره توانسته رویای زندگی خود یعنی پیوستن به سازمان جاسوسی سایکونات‌ها را محقق کند. اما این ابرجاسوس‌های حرفه‌ای به یک مشکل بزرگ دچار شده‌اند؛ نه تنها رهبر سازمان پس از اتفاقات بازی اول از نظر روانی بی‌ثبات است، بلکه یک خائن در مجموعه مخفی شده است.

با ترکیب ماموریت‌های عجیب‌وغریب و توطئه‌های مرموز، Psychonauts 2 برای شما تجربه یک بازی ماجراجویی پلتفرمر را با سبک سینمایی خود و قابلیت‌های ذهنی بی‌شمار زنده می‌کند. در این دنباله شما باید رازپیوتین را در یک ماجراجویی عظیم همراه کنید که در آن به ذهن دوست و دشمن نفوذ کرده تا شخصیت شرور واقعی داستان را شکست دهد؛ ماجرایی که در آن با خطر، هیجان و سناریوهای خنده‌دار زیادی مواجه خواهید شد.

ویژگی‌های مهم:

نوآورانه و بیادماندنی – این یک تجربه سینمایی و خلاقانه از بازیساز افسانه‌ای تیم شیفر (سازنده Grim Fandango، Brutal Legend و Broken Age) است که عناصر طنز و جاسوسی را برای خلق ماجرایی فراموش‌نشدنی ترکیب می‌کند.

دنیاهای عجیب‌وغریب و درهم‌تنیده – بااستفاده از قدرت رازپیوتین می‌توانید وارد ذهن اشخاص مختلف شوید و در دنیاهای عجیب‌وغریب روان آن‌ها به نبرد با شیاطین مغزی‌شان بپردازید و قفل خاطرات مخفی آن‌ها را باز کنید.

پلتفرم‌ها و جهش‌ها – این یک تجربه سکوبازی تمام‌عیار است که در آن با حرکات آکروباتیک در هوا به پرواز در می‌آیید و بااستفاده از طناب و پلتفرم‌های مختلف از موانع هر مرحله عبور می‌کنید.

به تصویر کشیدن قدرت ذهن – بااستفاده از قدرت‌های ذهنی کم‌نظیر راز می‌توانید چیزهای مختلف را منفجر کنید، به آتش بکشید یا از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهید. بازی حتی به شما قابلیت کند کردن جریان زمان را می‌دهد تا پازل‌های محیطی را حل کنید و با دشمنان عجیبی که سر راهتان قرار می‌گیرند مواجه شوید.

بازی Psychonauts 2 در تاریخ ۲۵ آگوست (۲۴ مردادماه ۱۴۰۰) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت، پلی‌استیشن ۴، ویندوز، مک و لینوکس عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید آن را تماشا کنید:

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ انتشار بازی Psychonauts 2 اعلام شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala