عنوان جدید God of War اولین نسخه از این سری می‌باشد که کریتوس سفر ماجراجویی خود را تنهایی طی نمی‌کند. در سری پیشین این بازی خیلی کم پیش می‌آمد که او در طی بازی با کسی همراه شود و اغلب تنهایی عمل می‌کرد.(شاید به این دلیل است که هر کسی در اطراف او باشد را […]

در God of War شاهد همکاری پویا بین کریتوس و پسرش در مبارزات خواهیم بود

عنوان جدید God of War اولین نسخه از این سری می‌باشد که کریتوس سفر ماجراجویی خود را تنهایی طی نمی‌کند. در سری پیشین این بازی خیلی کم پیش می‌آمد که او در طی بازی با کسی همراه شود و اغلب تنهایی عمل می‌کرد.(شاید به این دلیل است که هر کسی در اطراف او باشد را خطر مرگ تهدید می‌کند!)

اما این بار، او پسر خود را در این راه به همراه دارد و البته سعی نمی‌کند که او را در خطر بیندازد. بودن پسرش با او در طی تمامی این ماجراجویی، گیم‌پلی بسیار جالبی را امکان پذیر می‌کند که سازندگان اخیرا درباره‌ی آن توضیح داده‌اند.

تهیه کننده‌ی مالی شرکت سازنده‌ی بازی یعنی Aaron Kaufman، اخیرا در طی مصاحبه‌ای با خبرگذاری OPM UK، درباره‌ی نوعی همکاری که بین کریتوس و پسرش در مبارزات رخ می‌دهد توضیح داد.

حرکت بسیار جالبی است زمانی که شما دکمه مربع را فشار دهید، که مربوط به پسرش می‌باشد، او بر روی پشت دشمنان پریده و شروع به تیراندازی با کمان خود می‌کند و در همین حال شما نیز می‌توانید تبر خود را پرتاب کنید و این فقط یکی از مثال‌های مربوط به مکانیکی است که بین کریتوس و آترئوس در مبارزات بازی وجود دارد.

در کل این عنوان در پیروی از این سری می‌تواند سبب انتخابات و راه‌های بیشتر برای مبارزه و کشتن نسبت به مبارزات سنتی آن باشد و این خبر خوبی است. عنوان جدید God of War اوایل سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. همچنین شما می‌توانید مطالب اخیر بازی را از لینک‌های مربوطه مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa