بالاخره سایبرپانک ۲۰۷۷ در ۲۱ ژوئن و پس از شش ماه از عرضه‌ی رسمی خود برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن در پلی‌استیشن استور قابل‌دسترس شد. هرچند با بازگشت بازی به فروشگاه دیجیتال پلی‌استیشن، سونی همچنان این هشدار را به بازیکنان داده است که برای تجربه‌ی بهتر در حد امکان بازی را روی پلی‌استیشن ۴ پرو یا پلی‌استیشن ۵ تجربه کنند.

  • سایبرپانک ۲۰۷۷ هفته‌ی آینده به پلی‌استیشن استور بازمی‌گردد

بعد از سه تأخیر متوالی، این بازی نقش‌‌آفرینی مورد انتظار بالاخره در ۱۰ دسامبر سال گذشته با مشکلات فنی و انبوهی از باگ‌ها برای پلتفرم‌ها منتشر شد. هرچند باگ‌ها در همه‌ی پلتفرم‌ها کم‌وبیش دیده می‌شد اما وضعیت بازی روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بیش از همه فاجعه‌بار بود. این باعث شد تا بسیاری از طرفداران درخواست دهند تا سونی و مایکروسافت هزینه‌ی بازی را برگردانند. درخواست‌ها از سونی به حدی زیاد بود که آن‌ها در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند پس از یک هفته از عرضه‌ی بازی این اثر را روی پلی‌استیشن استور حذف کنند.

سایبرپانک 2077

اکنون که سایبرپانک ۲۰۷۷ دوباره به پلی‌استیشن استور بازگشته است، به نظر می‌رسد که نتیجه‌ی مثبتی را برای سی دی پراجکت به همراه داشته و برای آن‌ها خوش‌یمن بوده است. سی دی پراجکت در این ایام چندین آپدیت بزرگ برای بازی منتشر کرده است که یکی از بزرگ‌ترینِ آن‌ها آپدیت ۱.۲ بود که طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان بیش از ۵۰۰ بهبود را در بازی اعمال می‌کرد.

مدتی پیش سی دی پراجکت رد اعلام کرد که سایبرپانک ۲۰۷۷ وضعیت مطلوبی پیدا کرده است، با این حال آن‌ها جزییات جدیدی از فروش بازی اعلام نکردند و در آن زمان گفتند که منتظر می‌مانند تا بازی دوباره برای پلی‌استیشن که بیشترین جامعه‌ی کاربران را دارد، عرضه شود. به نظر می‌رسد در این زمینه سی دی پراجکت رد حق داشته است. هرچند که هنوز تمامی مشکلات بازی رفع نشده و آن‌ها همچنان به دنبال رفع مشکلات بازی و عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی هستند اما فروش یک هفته‌ای بازی در ماه ژوئن باعث شده تا این اثر پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته‌ی پلی‌استیشن استور در آمریکا/ کانادا و اروپا باشد.

اکنون باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا سی دی پراجکت به این زودی آمار جدیدی از فروش بازی اعلام خواهد کرد یا خیر. البته، همان‌طور که گفته‌ شد، آن‌ها قصد دارد بازی را برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری هم عرضه کنند تا طرفداران بتوانند تجربه‌ی بهتری را در این کنسول‌ها داشته باشند.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سایبرپانک ۲۰۷۷ پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته‌ی پلی‌استیشن استور بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala