طبق جزییات اعلام‌شده در صفحه‌ی رسمی این آپدیت در استیم متوجه شده‌ایم که این بهینه‌سازی قرار است وضعیت نرخ فریم بازی را پایدار و تثبیت کند و همچنین رزولوشن ۴K را هم برای آن اضافه کند. علاوه بر آن، بهبودهای گرافیکی و تغییرات ریز و درشت دیگری هم در آن انجام شده است.

علاوه بر ویژگی‌های گفته‌شده، قابلیت‌های گرافیکی مثل حالت HDR، تنظیم دوباره Anti-aliasing، پیاده‌سازی Global illumination جدید با سه سطح پایین، متوسط و بالا و همچنین بهبود نرخ فریم و پایداری میان‌پرده‌ها با این آپدیت به بازی اضافه شده است. همچنین بعضی از باگ‌های بازی هم برطرف شده‌اند. پس از این آپدیت وقتی که بخواهید با دسته به تجربه‌ی بازی بپردازید، نشانگر ماوس دیگر نشان داده نخواهد شد و می‌توانید به‌راحتی با فشار دادن همزمان Alt + Enter میان حالت تمام صفحه و حالت ویندوز تغییر دهید.

بازی نیر اتوماتا

مدت کوتاهی پس از آنکه بازی Nier: Automata برای سرویس «گیم پس» در کامپیوترهای شخصی در دسترس شد، بازیکنان متوجه شدند که نسخه‌ی گیم ‌پس از مشکلات تکنیکی نسخه‌ی استیم رنج نمی‌برد و از این نظر شرایط بهتری دارد. به همین خاطر و در پی اعتراض طرفداران، در ماه آوریل اسکوئر انیکس اعلام کرد که به‌زودی آپدیت جدیدی برای نسخه‌ی استیم این بازی منتشر خواهد کرد تا این مشکلات را برطرف سازد. این آپدیت اکنون در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

نسخه‌ی کامپیوتری بازی Nier: Automata حدود دو هفته پس از عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن ۴، در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی در غرب منتشر شد. با وجودی که این اثر با تحسین‌های زیادی رو‌به‌رو شد، اما وضعیت فنی آن روی کامپیوتر چندان مساعد نبود و همین موضوع انتقادهای طرفداران را به‌سوی استودیو پلاتینیوم گیمز و شرکت اسکوئر انیکس روانه کرد. البته، از آنجایی که امکان نصب مادهای فراوان برای بازی‌های مختلف در کامپیوتر وجود دارد، طرفداران بیکار ننشستند و مادهایی را توسعه دادند که بعضی از مشکلات مهم نسخه‌ی اصلی را برطرف می‌کرد. اکنون پس از چندین سال از عرضه‌ی بازی، بالاخره اسکوئر انیکس آپدیتی ارائه کرده است که وضعیت بازی را روی کامپیوتر به حالت کاملاً مطلوبی می‌رساند.

بازی Nier: Automata در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است. مدتی پیش هم نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی قسمت اول این مجموعه یعنی بازی Nier Replicant برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آپدیت جدید Nier: Automata مشکلات نسخه‌ی کامپیوتر بازی را برطرف می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala