بازی Riders Republic که توسط شعبه‌ی یوبی‌سافت در شهر انسی فرانسه ساخته می‌شود و قرار بود در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شود، اکنون تاریخ عرضه‌ی آن تا ۶ آبان ۱۴۰۰ (۲۸ اکتبر) به تعویق افتاده است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور و یوبی‌سافت استور)، یوپلی، استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد. این دومین باری است که بازی با تأخیر روبه‌رو می‌شود. در ابتدا قرار بود بازی چند ماه پیش و در ۲۵ فوریه عرضه شود.

  • بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد

شرکت یوبی‌سافت در بیانیه‌ی رسمی خود برای اعلام این خبر نوشته است: «ما نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا شما فرصت تجربه‌ی بتای آینده‌ی Riders Republic را پیدا کنید. این اولین باری خواهد بود که شما می‌توانید تجربه‌ی بخشی از این اثر چندنفره‌ی بزرگ را تجربه کنید و ما مشتاق هستیم تا نظرات شما را درباره‌ی تجربه‌ی این اثر بشنویم.»

بازی Riders Republic

در ادامه توضیح داده شده است: «برای اطمینان از این موضوع که بتوانیم بهترین بازی را برای همه‌ی بازیکنان ارائه کنیم، تصمیم دشواری گرفته‌ایم که منجر به تأخیر بازی از تاریخ ۲ سپتامبر به ۲۸ اکتبر شده است. این تأخیر به ما زمان بیشتری می‌دهد تا بتوانیم تجربه‌ی بازی را بهبود دهیم. همچنین با آن فرصتی برای شما فراهم می شود تا قبل از عرضه‌ی رسمی با تجربه‌ی بتای بازی بازخورد‌های خود را به ما ارائه دهید. ما جزییات بیشتری برای اشتراک‌گذاری با شما داریم. گوش‌به‌زنگ باشید.»

بازی Riders Republic یک اثر ورزشی چندنفره‌ی بزرگ است که قرار است امکان مسابقه‌ی بیش از ۵۰ بازیکن را به‌صورت هم‌زمان فراهم کند. یکی از نکات قابل‌توجه این اثر پشتیبانی از ورزش‌های مختلف است. این بازی از مسابقاتی از جمله موتور سواری، اسکیت و حتی پرواز با چتر پشتیبانی می‌کند. همچنین مکان‌های معروفی مثل دره‌‌ی برایس و دره‌ی یوسمیتی در بازی حضور خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند در این مکان در رشته‌های ذکر شده به رقابت با یکدیگر بپردازند.

  • یوبی‌سافت بازی Riders Republic را معرفی کرد

همان‌طور که اشاره شد، بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نسل نهم و همچنین کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. نکته‌ی مهم اینجاست که اگر بازی را برای کنسول‌های نسل هشتمی تهیه‌ کنید، می‌توانید به‌صورت رایگان نسخه‌ی نسل نهمی را هم در اختیار داشته باشید و روی کنسول‌های نسل نهمی از ارتقاهای بازی بهره‌مند شوید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی بازی Riders Republic تا آبان ماه عقب افتاد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala