بخش چندنفره‌ی این بازی ابتدا قرار بود همراه با عرضه‌ی Resident Evil Village به انتشار برسد اما در ماه آوریل اعلام شد که عرضه‌ی آن تا تابستان و ماه ژوئیه به تعویق افتاده است. اکنون که به تابستان رسیده‌ایم، متوجه شده‌ایم که Resident Evil Re:Verse قرار نیست به این زودی عرضه شود.

  • رزیدنت اویل چند نفره‌ی آنلاین به نام Re-Verse معرفی شد

کپ‌کام در نوشته‌ی جدیدی در توییتر بیان کرده که جزییات بیشتری در مورد تاریخ عرضه‌ی این بخش چندنفره در آینده اعلام خواهد شد. آن‌ها نوشته‌اند: «تاریخ عرضه‌ی قبلی Resident Evil Re:Verse که برای ژوئیه ۲۰۲۱ تعیین شده بود، به سال ۲۰۲۲ موکول شده است تا تیم سازنده‌ی بازی بتواند به کار خود در تحویل یک تجربه‌ی گیم‌پلی روان ادامه دهد. از صبر و درک شما برای این موضوع تشکر می‌کنیم.»

آن‌ها در ادامه بیان کرده‌اند: «برای افرادی که نسخه‌ی فیزیکی Resident Evil Village را خریداری کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که کد دانلود Resident Evil Re:Verse را نگه‌ دارند یا هم‌اکنون آن را در اکانت خود وارد کرده تا در زمان عرضه در سال آینده آماده‌ی بازی کردن این بخش چندنفره باشند.»

بازی Resident Evil Re:Verse

با توجه به اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود که شخصیت‌های محبوب این مجموعه بازی نظیر جیل ولنتاین، کلیر ردفیلد، لئون اس. کندی، نمسیس، هانک، کریس ردفیلد، ایدا وانگ و جک بیکر به‌عنوان شخصیت‌های قابل‌بازی در Resident Evil Re:Verse حضور داشته باشند. در این بازی ۴ تا ۶ بازیکن در مقابل هم در مکانی که به نظر می‌رسد بر اساس اداره‌ی پلیس شهر راکون سیتی طراحی شده، به مبارزه می‌پردازند. دارندگان Resident Evil Village دسترسی رایگانی به حالت سل شید خواهند داشت.

کپ‌کام تاکنون چند مرحله‌ی تست بتا برای این بخش چندنفره برگزار کرده است که در آن‌ها مشکلات تکنیکی مختلفی پیدا شده بود. به همین خاطر و به‌خصوص در این شرایط که شاهد تأخیر بازی‌های زیادی بوده‌ایم، عجیب نیست که این بازی با چنین سرنوشتی مواجه شده است. به هر حال، این تصمیم می‌تواند فرصت بیشتری را به توسعه‌دهندگان این اثر بدهد تا تجربه‌ی روان‌تر و بهتری از این بخش چندنفره ارائه دهند و مشکلات تست‌های بتا در بازی اصلی وجود نداشته باشد.  به همین خاطر این تصمیم به‌تنهایی نمی‌تواند ناراحت‌کننده باشد، بلکه باید منتظر سرنوشت بازی اصلی بمانیم.

Resident Evil Re:Verse یک بخش جداگانه‌ی چندنفره‌ی برای مجموعه بازی رزیدنت اویل است که برای تمامی خریداران قسمت جدید بازی رزیدنت اویل به‌صورت رایگان در سال ۲۰۲۲ قابل‌دسترس خواهد بود. این بخش چندنفره برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه‌ی Resident Evil Re:Verse به سال ۲۰۲۲ موکول شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala