یوبی‌سافت از طریق برنامه‌ی یوبی‌سافت کانکت (Ubisoft Connect) این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا لباس الطائر را در بازی در اختیار داشته باشند. یوبی‌سافت کانکت اکوسیستمی است که برای متصل کردن بازیکنان در بازی‌های یوبی‌سافت در پلتفرم‌های مختلف طراحی شده است. در بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) و بعضی از دیگر بازی‌های یوبی‌سافت این سرویس رایگان به شما این امکان را می‌دهد که رویه پیشرفت خود در بازی را بین کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی ذخیره و حفظ کنید. با این حال، گاهی هم می‌توانید از طریق آن لباس‌ها و سلاح‌های رایگانی را برای بازی‌های مختلف دریافت کنید یا با امتیازهای خود در یوبی‌سافت کانکت این لباس‌ها و سلاح‌ها را تهیه‌ کنید. امتیازهای این برنامه تحت عنوان Units شناخته می‌شوند و شما می‌توانید با بازی کردن بازی‌های یوبی‌سافت و افزایش سطح خود در یوبی‌سافت کانکت امتیاز دریافت کنید.

لباس الطائر در اساسینز کرید والهالا

آن‌ها اکنون از طریق این سرویس لباس رایگان الطائر را برای بازی اساسینز کرید والهالا در دسترس بازیکنان قرار داده‌اند. این اولین باری نیست که لباس الطائر برای این بازی در دسترس می‌شود. در ماه مارس گذشته هم این امکان برای مدتی وجود داشت و این دومین فرصتی است که نصیب طرفداران شده است تا این لباس را دریافت کنند تا بلکه این روزها که سری اساسینز کرید با ساختار اولیه‌اش فاصله گرفته است، حداقل از طریق ظاهر یاد قسمت اول را به پا دارند.

برای دریافت این لباس، بازیکنان باید در Ubisoft Connect ثبت‌نام کنند و از طریق صفحه‌ی پاداش‌ها این لباس را تهیه کنند. پس از آن، این لباس در بازی اساسینز کرید والهالا باز خواهد شد و طرفداران می‌توانند آن را انتخاب کنند.

  • اساسینز کرید بعدی بسیار بزرگ‌تر و میزبان زمان‌های مختلف خواهد بود

چندی پیش هم شرکت یوبی‌سافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که روی پروژه‌ی بعدی اساسینز کرید کار می‌کند که این پروژه در حال حاضر با نام اساسینز کرید: اینفینیتی شناخته می‌شود. یوبی‌سافت بیان کرده که ساختار این سری با قسمت آینده کمی متفاوت خواه شد. در واقع، قسمت بعدی این اثر قرار است با ساختاری سرویس محور ارائه شود. آن‌ها یک بازی پایه با محتوای مختلف عرضه می‌کنند و سپس در طول زمان محتوای آن را گسترش می‌دهند. به همین خاطر، برخلاف قسمت‌ها قبلی که فقط مربوط به یک ماجرا می‌شد، ممکن است در اساسینز کرید اینفینیتی شاهد چند برهه‌ی تاریخی متفاوت و مکان‌ها گوناگونی باشیم که به طریقی به هم ارتباط خواهند داشت.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته لباس الطائر را در اساسینز کرید والهالا به تن کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala