این آپدیت که با نام Los Santos Tuners معرفی شده است، در ۲۰ ژوئیه منتشر خواهد شد. این آپدیت یک مکان زیرزمینی بزرگ برای خودروها اضافه خواهد کرد که شامل یک فضای اجتماعی مشترک و عظیم است و علاوه بر آن مأموریت‌ها و مسابقات خاصی هم به بازی اضافه خواهد کرد. این مسابقات جدید شامل مسابقات خیابانی معمولی و آشکار، سری مسابقات تعقیب و گریز، مسابقات با چک‌پوینت‌های از پیش تعیین‌شده که بازیکنان برای یافتن مسیر باید به‌سرعت به آن‌ها برسند، مسابقات سرعتی و همچنین مسابقات آزاد نقطه‌به‌نقطه خواهد بود.

آپدیت GTA Online

همچنین این آپدیت بخش دیگری را به نام LS Car Meet معرفی کرده است که یک فضای اجتماعی مشترک است که در آن بازیکنان می‌توانند ماشین‌های سفارشی خود را بیاورند و به نمایش بگذارند، با بازیکنان دیگر مسابقه دهند و حتی با افراد ناآشنا ارتباط برقرار کرده و به دنبال رانندگان ماهر باشند و راهی برای کسب راحت‌تر پول در بازی پیدا کنند. با اضافه شدن LS Car Meet، عضویت و اشتراک جدیدی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به‌صورت آزمایشی در پیست آزمایشی بدون دخالت عابران پیاده یا پلیس استفاده به رانندگی بپردازند.

اعضا همچنین می‌توانند در چالش‌های مسابقه‌ای فرصت برنده شدن خود را برای جایزه و دسترسی به مغازه‌های مختلف که چیزهای زیادی را به بازیکنان ارائه می‌دهند، امتحان کنند.

GTA Online

نه‌تنها بخش تک‌نفره بلکه بخش چندنفره‌ی دو بازی رد دد و جی‌تی‌ای این روزها موفقیت زیادی را کسب کرده‌اند و می‌توان گفت اکنون به تمرکز اصلی راک‌استار تبدیل شده‌اند. در ادامه‌ی همین روند شاهد محتوای جدید و ارزشمندی برای بخش آنلاین بازی جی‌تی‌ای آنلاین هستیم. این پشتیبانی قدرتمند نشان می‌دهد که راک‌استار عزم خود را جزم کرده که همچنان و برای سال‌های آینده هم با قدرت از جی‌تی‌ای آنلاین پشتیبانی کند.

این در شرایطی است که قرار است نسخه‌ی نسل بعدی بازی جی‌تی‌ای ۵ و جی‌تی‌ای آنلاین در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/ اس منتشر شود. عرضه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی محبوب برای کنسول‌های نسل نهم می‌تواند حتی باعث شود که افرادی که مدتی این اثر را ترک کرده‌اند، دوباره به‌سوی آن بازگردند. البته، در این میان، راک‌استار اعلام کرده است که به‌زودی سرورهای GTA Online روی پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ بسته خواهد شد و دیگر دارندگان این دو کنسول بخش آنلاین بازی را نمی‌توانند تجربه کنند.

هرچند اطلاعات رسمی و جدیدی در مورد بازی GTA 6 منتشر نشده است و طبق شواهد هنوز فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی آن باقی‌ مانده است، به‌تازگی شایعه‌هایی منتشر شده که از جزئیات غیررسمی GTA 6 درباره‌ی شهر، شخصیت‌ها و دنیای بازی خبر می‌دهد. جزییاتی که در حال حاضر چیزی بیشتر از یک شایعه نیستند.

می‌توانید در ادامه تیزر آپدیت Los Santos Tuners را ببینید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آپدیت جدید GTA Online دستکاری بزرگتر ماشین‌ها و نمایش آن‌ها را فراهم می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala