حذف بازی Forza Motorsport 7 از فروشگاه مایکروسافت با نگرانی طرفداران این مجموعه‌ی محبوب همراه شد و بسیاری باور نمی‌کردند که چطور این اثر مسابقه‌ای با تمامی بسته‌های الحاقی‌اش، به‌یک‌باره از دسترس خارج خواهد شد و دیگر نمی‌توان آن را خریداری کرد. این در حالی است که شماره‌ی جدید مجموعه، هنوز منتشر نشده و به باور بسیاری، این استراتژی مناسبی برای یک بازی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده، نیست. به‌هرحال از روز ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، امکان خرید بازی فورتزا موتوراسپرت ۷ از فروشگاه مایکروسافت برداشته خواهد شد و بهتر است همین حالا به فکر خرید بازی باشید.

اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که حذف بازی Forza Motorsport 7 از فروشگاه مایکروسافت برایتان عجیب و غیرقابل‌باور است، باید بگوییم که چنین بازی‌هایی حق امتیاز استفاده از ظاهر و نام اتومبیل‌های مسابقه شرکت‌های معروفی مانند فراری و لامبورگینی را خریداری می‌کنند و تنها چند سال می‌توانند از لایسنس خریداری‌شده، استفاده کنند. پس از اتمام مهلت، یا باید قرارداد تمدید شود یا اینکه فسخ شود و ازآنجایی‌که هزینه‌ی تمدید قرارداد برای استودیوها بسیار زیاد است، آن‌ها ترجیح می‌دهند که فروش بازی را متوقف کنند و روی نسخه‌های جدید متمرکز شوند.

Forza Motorsport 7

استودیو Turn 10 به‌منظور رفع نگرانی طرفداران پر و پا قرص بازی فورتزا موتوراسپرت ۷، یک بیانیه منتشر کرده که به‌تمامی سؤالات ایجادشده، پاسخ می‌گوید. بر اساس مطلب منتشر یافته، امکان نصب و تجربه‌ی بازی همچنان پس از حذف آن وجود خواهد داشت و سرورهای آنلاین هم به کار خود ادامه خواهند داد؛ افرادی که به دنبال تجربه‌ی بازی هستند، باید دست بجنباند و تا تاریخ ۲۶ شهریور، این اثر مسابقه‌ای را از آن خود کنند.

  • Forza MotorSport 7 حجیم‌ترین بازی ایکس‌باکس وان است

ازآنجایی‌که بازی Forza Motorsport 7 از دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس هم خارج خواهد شد، افرادی که قبلاً بسته‌های الحاقی را خریداری کرده‌اند اما بازی اصلی را در کلکسیون خود ندارند، امکان دریافت یک کد مخصوص را از طریق بخش پیام‌رسانی ایکس‌باکس خواهند داشت. این کد به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد تا همچنان به بازی بپردازند؛ اما مشخص نیست این کد در دسترس همگان قرار خواهد گرفت یا خیر، بهتر است فردا یازدهم مرداد، بخش پیام‌های دریافتی را چک کنید و اگر در این تاریخ هم، کد گفته‌شده را دریافت نکردید، به بخش پشتیبانی ایکس‌باکس مراجعه کنید.

استودیو توسعه‌دهنده در پایان از انتشار محتوای جدید برای بازی فورتزا موتوراسپرت ۷ خبر داده و به بازی‌کنندگان اطمینان خاطر داده که روند پشتیبانی محتوایی از بازی قطع نخواهد شد. تا به امروز کسی فکر نمی‌کرد که بازی‌های مایکروسافت هم از دسترس کاربران ایکس‌باکس گیم پس خارج شود اما این اتفاقی است که در مورد Forza Motorsport 7 افتاده و بهتر است سریع‌تر نسخه‌ی اصلی را خریداری کنید تا مبادا امکان تجربه‌ی بازی محبوبتان از شما گرفته شود.

منبع: Rockpapershotgun

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فروش فورتزا موتوراسپورت ۷ به‌زودی متوقف خواهد شد؛ حذف بازی از گیم پس اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala