آماتراسو مانستر هانتر رایز

بازی مانستر هانتر رایز از زمان انتشار تابه‌حال محتوای مناسبی دریافت کرده و اگرچه نسخه‌ی کامپیوتر بازی هنوز تحت توسعه‌ قرار دارد، اما مالکان کنسول سوییچ اوقات خالی خود را به بهترین شیوه توسط این بازی به سر برده‌اند. روند انتشار آپدیت‌های جدید بازی با حضور آماتراسو، ستاره‌ی محبوب بازی پرطرفدار شرکت کپکام به نام Okmai ادامه خواهد یافت و می‌توانید از همین حالا در نقش شخصیت جدید قرار بگیرید و ماجراجویی خود را شروع کنید.
بازی‌کننده‌های مانستر هانتر رایز از روز جمعه‌ی هفته‌ی گذشته، قادر به دریافت شخصیت آماتراسو در شکل یک زره مخصوص شده‌اند. خوشبختانه اسکین جدید، تنها حالت تزئینی ندارد و کاملاً ظاهر شخصیت را تغییر می‌دهد.

اگر شخصیت آماتراسو را نمی‌شناسید، باید بگوییم که او، قهرمان بازی Okami از ساخته‌های محبوب شرکت کپکام است و در اساطیر ژاپن، به‌عنوان ایزد بانوی خورشید شناخته می‌شود. او مهم‌ترین ایزد در آئین شینتو است و بزرگ‌ترین کامی فرهنگ اساطیری ژاپن به‌حساب می‌آید. جالب است پرچم ژاپن هم از این ایزد گرفته‌شده و حتی واژه‌ی ژاپن هم به معنی سرزمین آفتاب تابناک است که اشاره به بزرگی این ایزد بانو دارد.

  • فروش مانستر هانتر رایز از مرز ۷ میلیون نسخه گذشت

بازی مانستر هانتر رایز از زمان انتشار تابه‌حال فروش عالی تجربه کرده و تابه‌حال، بیش از ۷ میلیون نسخه از بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به فروش رفته است؛ این در حالی است که نسخه‌ی کامپیوتر بازی هنوز منتشر نشده و این رقم می‌تواند به بالای ۱۰ میلیون نسخه هم برسد. مکانیسم‌های جدید بازی ازجمله یک اسب جادویی به نام پالاموت (Palamute) نظر بسیاری از علاقه‌مندان به مجموعه‌ی مانستر هانترز را جلب کرده و نکته‌ی مهم آن است که شخصیت آماتراسو هم به‌عنوان پالاموت در بازی ظاهر می‌شود و می‌توانید سوار بر او، دنیای جادویی بازی Monster Hunter Rise را جستجو کنید و از ماجراجویی‌های جدید لذت ببرید.

کپکام همچنین مسیر راه آپدیت‌های بعدی بازی مانستر هانتر رایز را مشخص کرده و اگر انتظار دریافت هیولاهای جدید را در طی هفته‌های آینده داشتید، خبر بدی برای شما داریم و قرار نیست به این زودی، آپدیت‌های بزرگی برای شما منتشر شود. کپکام قول انتشار سه آپدیت بزرگ دیگر را داده که فعلاً از محتوای آن‌ها باخبر نیستیم. بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، اولین به‌روزرسانی در اواخر ماه اوت منتشر خواهد شد و دو آپدیت دیگر هم پاییز امسال از راه خواهند رسید. فعلاً تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی مانستر هانتر رایز هم مشخص نشده و فعلاً سه‌ماهه‌ی اول یا دوم سال ۲۰۲۲ را در نظر داشته باشید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آماتراسو معروف بازی Okami به مانستر هانتر رایز می‌آید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala