تور کنسرت‌های آریانا گرانده از روز ششم اوت مصادف با شانزده مرداد و ساعت ۰۲:۳۰ بامداد به‌وقت‌ایران آغاز خواهد شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. در این فرصت دو روزه، پنج نوبت مختلف کنسرت از آریانا گرانده خواهیم دید که تمامی آن‌ها به‌صورت مستقیم در بازی فورتنایت پخش خواهند شد. اپیک گیمز توصیه کرده که یک ساعت قبل از شروع کنسرت، در بازی حضور داشته باشیم و به‌محض شروع مراسم اولیه که معمولاً نیم ساعت قبل از شروع کنسرت برگزار می‌شود، در رویداد شرکت کنیم. رویدادهای آنلاین بازی فورتنایت معمولاً با حضور میلیون‌ها نفر برگزار می‌شود و امکان پر شدن ظرفیت وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم یک ساعت قبل، وارد بازی شوید.

  • آریانا گرانده، راک و ناروتو احتمالا به فورتنایت خواهند آمد

بر اساس توضیحات منتشر شده توسط اپیک گیمز، رویداد جدید همراه با لحظات به‌یادماندنی بازی فورتنایت خواهد بود و تصاویری از لحظات ماندگار و ترانه‌های محبوب با همدیگر ترکیب خواهند شد. بازی‌کنندگان امکان سفر به بعد تازه‌ای از بازی فورتنایت را پیدا خواهند کرد که با حضور آریانا گرانده، مهیج‌تر از همیشه برگزار خواهد شد. اپیک گیمز همچنین اسکین خانم گرانده از طریق استور به فروش می‌رساند و می‌توانید با شروع کنسرت، با ظاهر گرانده در بازی حضور پیدا کنید.

فورتنایت تابه‌حال مهمان افراد مشهوری مانند لبران جیمز، ستاره‌ی بسکتبال آمریکا و «نینجا»، استریمر معروف بوده و حضور ستاره‌های موسیقی پاپ آمریکا، اتفاق تازه‌ای نیست. اپیک گیمز به‌منظور جذب کاربران، جوایز جذابی را هم آماده کرده و می‌توانید با حضور در کنسرت، یک گلایدر ویژه دریافت کنید و درصورتی‌که عضو سرویس Fortnite Crew باشید، امکان دریافت جوایز بهتر را هم خواهید داشت.

اپیک گیمز مدت‌هاست به دنبال ایجاد یک متاورس و فضای آنلاین مشابه بازی فورتنایت است تا جایگزین فضای اینترنت شود و تمامی سرویس‌ها به‌صورت یک شبکه‌ی جامع و به‌هم‌پیوسته ارائه شوند. اجرای کنسرت‌های افراد مشهوری مانند مارشملو و تراویس اسکات که با حضور ۱۰ میلیون نفر همراه شد، تنها بخش کوچکی از چشم‌اندازِ بلندمدت این شرکت آمریکایی است و احتمالاً روزی فرابرسد که تمامی محتوای اینترنت، داخل یک فضای بصری و پویا قرار بگیرد. اگر علاقه‌مند به شرکت در کنسرت آریانا گرانده هستید، روز شانزده مرداد را از دست ندهید و حتماً قبل از کنسرت، در بازی حضور پیدا کنید.

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، کنسرت‌ها و رویدادهای زنده‌ی بیشتری در انتظار طرفداران فورتنایت خواهد بود و اگر این اطلاعات درست باشند، لیدی گاگا هم کنسرت جدید خود را در آذرماه به‌صورت مجازی و از طریق این بازی بتل رویال برگزار خواهد کرد.

تیزر کوتاهی که برای ورود کنسرت آریانا گرانده در فورتنایت منتشر شده است را می‌توانید در ادامه ببینید.

منبع: TheVerge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آریانا گرانده کنسرت جدیدش را به فورتنایت می‌آورد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala