تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Playerunknown’s Battlegrounds به تعویق افتاد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید عنوان Playerunknown’s Battlegrounds هم‌چنان در مرحله Early Access قرار داشته ولی با این حال با فروش و استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. اما آن‌هایی که منتظرند تا بعد از عرضه نسخه کامل بازی آن را تهیه کنند، باید کمی بیشتر صبر کنند. چرا که به تازگی براساس اعلام استودیو سازنده بازی یعنی Bluehole نسخه کامل بازی "قبل از پایان ربعِ چهارم سال 2017" عرضه خواهد شد؛ قبل از این ماه اکتبر برای زمان عرضه نسخه کامل بازی در نظر گرفته شده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt سازنده بازی یعنی آقای "برندان گرین" (Brendan Greene) در پستی در بلاگ رسمی بازی اعلام کرد: "من متوجه شدم که محدود کردن زمان عرضه بازی به یک ماه مشخص می‌تواند مانع ما در عرضه عنوانی خوب شود و اگر تا آن زمان نتوانیم بازی را منتشر کنیم سبب ایجاد ناامیدی در میان جامعه طرفداران بازی می‌شود.

"پس ما تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه نسخه نهایی را کمی به تاخیر بیاندازیم ولی به شما اطمینان می‌دهیم که هم‌چنان قصد داریم بازی را قبل از پایان ربع چهارم سال 2017 عرضه کنیم."

متاسفانه مشخص نشده که منظور وی پایان سال 2017 است و یا پایان سال مالیِ 2017! در هر صورت وی تاکید کرد " تا زمان عرضه بازی به عرضه آپدیت‌های هفتگی و ماهیانه برای بازی ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین نسخه ممکن از بازی در احتیار بازیکنان قرار گرفته است. "

عنوان Playerunknown’s Battlegrounds هم‌اکنون برروی PC در دسترس بوده و در اواخر سال 2017 برروی Xbox One و Xbox One X نیز منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame