سفری که به شروع انجمن برادری ختم می‌شود… بتازگی وب‌سایت GamingBolt مصاحبه‌ای با آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins داشته است. طی این گفتگو آقای اسماعیل جزئیات جالبی را از شخصیت بایک (Bayek) پروتاگونیست بازی و اینکه چگونه او تجسم مصر باستان است، بیان کردند. بنظر می‌رسد داستان شخصیت بایک بطرز پیچیده‌ای به […]

پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است

سفری که به شروع انجمن برادری ختم می‌شود…

بتازگی وب‌سایت GamingBolt مصاحبه‌ای با آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins داشته است. طی این گفتگو آقای اسماعیل جزئیات جالبی را از شخصیت بایک (Bayek) پروتاگونیست بازی و اینکه چگونه او تجسم مصر باستان است، بیان کردند. بنظر می‌رسد داستان شخصیت بایک بطرز پیچیده‌ای به مصر گره خورده است، و پیشروی در این پیچیدگی سبب شکل‌گیری انجمن برادری قاتلان در بازی خواهد شد. اسماعیل در جریان مصاحبه بیان نمود:

نکته‌ای که در مورد بایک وجود دارد این است که او یک Magi است. Magiها گروهی از جنگجویان باستانی هستند که مبارزان زبده‌ای بوده‌اند. آن‌ها می‌دانستند که چطور به سبک‌های مختلف مبارزه کنند. آن‌ها دلسوز مردم مصر نیز بوده‌اند. آن‌ها به مردم کمک می‌کردند، و مردم مصر برای دریافت کمک به آن‌‌ها مراجعه می‌کرده‌اند. شخصیت بایک با مردم مصر ابراز همدردی می‌کند، اما از بیگانگان بیزار است. او به اعتقادات مذهبی و قوانین نظامی پایبند است، اما ذهنش دائما درگیر گذشته است.

ایده شخصیت بایک این است که او تجسم فیزیکی مصر باشد. در داستانی که ما قرار است روایت کنیم: اگر او نماینده مصر باشد، فکر می‌کنید هنگامی که دنیایش درحال فروپاشی باشد و نیز عصر جدیدی درحال شکل‌گیری است، او برای بقا در این دنیای جدید حاضر است به چه چیزی تبدیل شود؟ بنابراین این سفری است که بایک در پیش‌رو دارد، و این آغازگر انجمن برادری خواهد بود.

بایک فردی است که در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهد، شخصا دوست دارم او را اینگونه توصیف کنم. زمانی که زندگی خوب است و روال عادی دارد؛ او شخصی فوق‌العاده، خوشحال و خندان است. اما زمانی که شرایط زندگی بد می‌شود؛ بشدت از خود واکنش نشان می‌دهد و احساسی می‌شود. اما در عین حال با مردم خود احساس همدردی می‌کند. همچنین او یک محافظ است، قابلیت‌های وی در میدان نبرد بشدت بالا هستند.

سری Assassin’s Creed در طول سالیان گذشته شخصیت‌های خوش‌ساخت و محبوبی از قبیل: اتزیو (Ezio)، ادوارد کنوی (Edward Kenway) و دو قلوهای فرای (Frye) داشته است، و آنطور که از صحبت‌های آقای اسماعیل برمی‌آید بنظر می‌رسد در نسخه Origins نیز شاهد رونمایی از شخصیت غنی دیگری باشیم. 

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

منبع متن: gamefa