مایکل پچر (Michael Pachter) لزومی نمی‌بیند که با انتشار ایکس‌باکس وان ایکس، شرکت سونی در عرضه پلی‌استیشن ۵ عجله کند! مایکل پچر چند روز پیش در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamingBolt اعلام داشت که کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، و انتظار می‌رود که قابلیت پشتیبانی از عناوین پلی‌استیشن ۴ پرو را داشته باشد. اما امروز صحبت‌های […]

مایکل پچر: نبرد سونی و مایکروسافت بر سر ترافلاپس است

مایکل پچر (Michael Pachter) لزومی نمی‌بیند که با انتشار ایکس‌باکس وان ایکس، شرکت سونی در عرضه پلی‌استیشن ۵ عجله کند!

مایکل پچر چند روز پیش در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamingBolt اعلام داشت که کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، و انتظار می‌رود که قابلیت پشتیبانی از عناوین پلی‌استیشن ۴ پرو را داشته باشد. اما امروز صحبت‌های تکمیلی وی در جریان این مصاحبه منتشر شده‌اند…

با توجه به موارد ذکر شده آقای پچر لزوما انتظار ندارد که شرکت سونی نسبت به انتشار ایکس‌باکس وان ایکس واکنش نشان دهد و بسرعت آماده عرضه پلی‌استیشن ۵ شود. با این وجود آیا آقای پچر انتشار ایکس‌باکس وان ایکس را دلیلی بر عرضه زودهنگام پلی‌استیشن ۵ می‌داند یا خیر؟ براساس گفته‌های آقای پچر، شرکت سونی منتظر می‌ماند تا تکنولوژی ۴K همه‌گیر شود و زمانی که قیمت آن کاهش یافت، پلی‌استیشن ۵ را روانه بازار کند که بسیار قدرتمندتر از ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود.

زمانی که تکنولوژی ۴K در سال ۲۰۱۹ مقرون بصرفه‌ شود، پلی‌استیشن کنسولی ۴K دریافت خواهد کرد که ترافلاپس بیشتری نسبت به ایکس‌باکس وان ایکس دارد. بنظر می‌رسد که نبرد بین این دو کنسول بر سر ترافلاپس باشد.

همچنین آقای پچر اضافه نمود که کنسول پلی‌استیشن ۴ محکوم به زندگی‌ای طولانی است – با وجود استقرار فروش پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو، شرکت سونی پس از عرضه پلی‌استیشن ۵ نیز آن‌ها را در جریان معادلات نگه خواهد داشت، همانند چیزی که در زمان پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۲ اتفاق افتاد.

با توجه به تمام صحبت‌هایی که شد، پیش‌بینی‌های آقای پچر منطقی بنظر می‌رسند. فعلا باید منتظر ماند و دید در آینده چه اخباری در مورد کنسول جدید شرکت سونی منتشر خواهند شد.

منبع متن: gamefa