بانجی (Bungie) توضیح می‌دهد که چرا آن‌ها هسته اصلی عنوان Destiny 2 را دست‌نخورده باقی گذاشته‌اند. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه Destiny 2، اطلاعات و اخبار تازه‌ای در حال انتشار هستند. و با توجه به اینکه اکثر جزئیات منتشر شده برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز است، اما با این وجود عده‌ای هستند که نگران عدم تغییر […]

بانجی: ما نمی‌توانیم هسته‌اصلی بازی را تغییر دهیم، در غیر اینصورت دیگر Destiny 2 نخواهد بود

بانجی (Bungie) توضیح می‌دهد که چرا آن‌ها هسته اصلی عنوان Destiny 2 را دست‌نخورده باقی گذاشته‌اند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه Destiny 2، اطلاعات و اخبار تازه‌ای در حال انتشار هستند. و با توجه به اینکه اکثر جزئیات منتشر شده برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز است، اما با این وجود عده‌ای هستند که نگران عدم تغییر فرمول نسخه اول بازی در نسخه دوم آن‌اند. با این حال استودیوی بانجی تصور می‌کند که در این نسخه تغییرات بسیاری صورت گرفته و اما چیزهایی که دست‌نخورده‌ باقی مانده‌اند، نیاز است که به همان صورت در بازی بمانند، زیرا آن‌ها نکاتی هستند که معرف سری Destiny خواهند بود.

اخیرا طی مصاحبه‌ای با روزنامه Metro، از تهیه‌کننده عنوان Destiny 2 آقای دیوید آلن (David Allen) موارد ذکر شده در بالا سوال شد. ایشان در پاسخ بیان کردند که بانجی هسته اصلی Destiny را تغییر نداده است تا اطمینان حاصل کند که تفاوتی در تجربه اصل بازی ایجاد نشود.

بنظر من عناصر اصلی‌ای وجود دارند که شالوده عنوان Destiny را تشکیل می‌دهند. و اگر کسی برروی این موضوع فکرکند…

پایه و اساس Destiny یک عنوان اکشن است. Destiny یک بازی شوتر است و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بهمین روال ادامه دهد. این عنوانی است که در آن شما باید کاراکتر خود را بسازید و در طول پیشروی در بازی آن‌ را ارتقا دهید. در بازی شما با افراد دیگر بصورت آنلاین تعامل می‌کنید، این تعاملات می‌توانند در محیط‌های عمومی باشند که در آن افراد ممکن است از کنار هم عبور کنند، و یا در مراحل مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند. 

این‌ها موارد پایه‌ای هستند که من در عنوان Destiny مشاهده می‌کنم. بنابراین بنظرم شما دوست دارید که با وجود این پایه/ شالوده شاهد موارد و پیشرفت‌های دیگری باشید، اما اگر بخواهید که ما این هسته را تغییر دهیم دیگر نام آن Destiny نخواهد بود.

عنوان Destiny 2 قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع متن: gamefa