سونی در اوایل سال ۲۰۱۷ خبر از کنسول سفید رنگ پلی استیشن ۴ پرو داد. حال بالاخره انتظار برای کسانی که امیدوار بودند آن  را خریداری کنند به پایان رسیده است.  این کنسول برا انتشار در ماه سپتامبر سال جاری به همراه یک نسخه فیزیکی از بازی Destiny 2 برنامه ریزی شده است. این کنسول […]

از باندل کنسول پلی استیشن ۴ پرو سفید با Destiny 2 رونمایی شد

سونی در اوایل سال ۲۰۱۷ خبر از کنسول سفید رنگ پلی استیشن ۴ پرو داد. حال بالاخره انتظار برای کسانی که امیدوار بودند آن  را خریداری کنند به پایان رسیده است.  این کنسول برا انتشار در ماه سپتامبر سال جاری به همراه یک نسخه فیزیکی از بازی Destiny 2 برنامه ریزی شده است. این کنسول توسط وب‌سایت اروپا و آمریکا پلی استیشن معرفی شد و محتویات آن شامل هارد داخلی ۱ ترابایت، یک کنترلر سفید، نسخه‌ی فیزیکی Destiny 2 و هم‌چنین یک کد برای بسته‌ی الحاقی آینده این بازی می‌باشد. علاوه بر این خریداران این کنسول از مزایا دیگری در بازی Destiny بهره‌مند می‌شوند که ابتدا بر روی پلتفرم پلی استیشن منتشر می‌شوند. از این مزایا می‌توان به یک نقشه برای بخش مولتی پلیر، یک مود Co-op سه نفره، یک سفینه جدید، لوازم (Gear) و تعدادی اسلحه خاص اشاره کرد.

پلی استیشن ۴ پرو کنسولی قدرتمند‌تر نسبت به نسخه‌ی معمولی پلی استیشن است و رزولوشن و فریم ریت خروجی بهتری نسبت به نسخه‌ی معمولی دارد. بسته به نوع بازی گاهی بازیبازان می‌توانند در تنظیمات بازی مورد نظرشان انتخاب کنند که کدام افکت گرافیکی یا فریم ریت را افزایش دهند.

این باندل در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. قیمت آن ۴۴۹٫۹۹ دلار آمریکا و ۵۴۹٫۹۹ دلار کانادا می‌باشد.

در زیر می‌توانید تصویری واضح‌تر از این کنسول مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa