۲K Games از انتشار عنوان WWE 2K18 برروی کنسول نینتندو سوئیچ خبر داده است. ۲K Games با انتشار ویدئویی از Seth Rollins در وب‌سایت WWE، اعلام کرده است که بازی WWE 2K18 برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی این شرکت، این نسخه نیز مانند نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، از تمامی ویژگی‌های بازی […]

عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ WWE 2K18 تایید شد

۲K Games از انتشار عنوان WWE 2K18 برروی کنسول نینتندو سوئیچ خبر داده است.

۲K Games با انتشار ویدئویی از Seth Rollins در وب‌سایت WWE، اعلام کرده است که بازی WWE 2K18 برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی این شرکت، این نسخه نیز مانند نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، از تمامی ویژگی‌های بازی نظیر MyCareer و حالت چندنفره‌ی جدید Road to Glory بهره می‌برد.

طی شش سال گذشته، WWE 2K18 اولین نسخه‌ی سری WWE محسوب می‌شود که به یکی از کنسول‌های نینتندو راه یافته است. پیش از این، WWE All-Stars در سال ۲۰۱۱ برروی Wii U و ۳DS انتشار یافته بود.

با انتشار WWE 2K18 برروی نینتندو سوئیچ، می‌توان به پشتیبانی سازندگان ترد-پارتی بیشتری از آن امیدوار شد. البته باید توجه داشت که برخی از سازندگان نظیر تی‌اچ‌کیو نوردیک، کمی از سخت‌افزار ضعیف این کنسول ناراحت بوده‌اند و نتوانسته‌اند بازی خود را به راحتی برروی آن اجرا کنند.

WWE 2K 18 در ۱۷ اُکتبر مصادف با ۲۵ مهر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین نینتندو سوئیچ عرضه می‌گردد.

منبع متن: gamefa