این پادکست در اصل در ماه آوریل منتشر شده بود اما به‌تازگی در یوتیوب هم بارگذاری شده است و همین باعث شده تا افراد بیشتری آن را ببینند. این خبر برای اولین بار توسط Alt/Char کشف شد.

صحبت درباره‌ی پروژه‌ی Brothers in Arms وقتی به زبان آمده است که آن‌ها درباره‌ی بازی Aliens: Colonial Marines گیرباکس گفتگو می‌کردند. پیچفورد توضیح می‌دهد که چگونه فاکس و سگا آن‌قدر مشتاق به اشتراک گذاشتن اخبار پروژه بودند که هر دو طرف قبل از امضای قرارداد بازی را معرفی کردند. پیچفورد توضیح می‌دهد که چگونه فاکس و سگا آن‌قدر مشتاق بودند تا اخبار این پروژه را به اشتراک بگذارند که هر دو طرف قبل از امضای قرارداد بازی را معرفی کردند.

تد پرایس اشاره می‌کند که چقدر معرفی زودهنگام این بازی عجیب بوده است و پیچفورد هم با این موضوع موافقت می‌کند و می‌گوید که گیرباکس برای معرفی بردرلندز ۳ صبر کرده بود تا بازی وارد مراحل پایانی توسعه‌اش شود. او بیان می‌کند‌: «من حتی Borderlands 3 را تا زمانی که فاز بتای آن آماده نبود، معرفی نکردم. این بسیار بد است زیرا می‌دانم که افراد زیادی وجود دارند که چیزی بگویند – ما در حال کار بر روی بازی Brothers in Arms دیگری هم هستیم – اما من تا وقتی به مرحله‌ی قابل‌توجهی نرسیم، چیزی نمی‌گویم. ما طرفدارانی داریم که واقعاً آن مجموعه را دوست دارند اما این‌گونه آن‌ها فقط رنج خواهند کشید.»

بازی Brothers in Arms

این در نوع خود بسیار جالب‌توجه است. این مصاحبه به چندین ماه قبل بازمی‌گردد اما تا به حال کسی واقعاً متوجه این موضوع نشده بود. در حالی که او ساخت قسمت جدیدی از Brothers in Arms را به دور از هیاهوی خبری تأیید کرده است.

اگرچه در این سال‌ها چند بازی موبایلی در رابطه با Brothers in Arms منتشر شده است، اما آخرین بازی بزرگ این مجموعه با نام Brothers in Arms: Hell’s Highway در سال ۲۰۰۸ میلادی منتشر شده بود. این سومین قسمت اصلی این مجموعه بوده است. مدت زیادی است که طرفداران منتظر ادامه‌ی این مجموعه هستند. رندی پیچفورد در سال ۲۰۱۵ هم گفته بود که استودیوی آن‌ها برنامه‌هایی برای این مجموعه بازی دارد. او در آن زمان گفته بود: «من فکر می‌کنم که بازی بعدی Brothers in Arms باید اثری قابل‌توجه و معتبر باشد. ما روی آن کار کرده‌ایم. من احساس می‌کنم که ما کارهای ناتمامی با این مجموعه داریم؛ چه با موضوعات خیالی و چه تاریخی.  دوست دارم دوباره به سراغش برویم. من زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره‌ی آن می‌کنم.»

همچنین چندین پیش مشخص شد که قرار است اقتباسی تلویزیونی برای Brothers in Arms ساخته می‌شود. هرچند تاریخی برای پخش آن اعلام نشده است.

منبع: PC Gamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته قسمت جدید سری بازی‌های Brothers in Arms در حال توسعه است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala