هرچند در حال حاضر نمی‌توان به‌صورت ۱۰۰ درصد صحت این خبر را تأیید کرد، کوتاکو هم بیان کرده که از منبع مستقلی که ظاهراً از این قضیه آگاه بوده، اطلاعات مشابهی شنیده است.

  • مروری بر کوانتیک دریم؛ فارنهایت و‌ هوی رین

شایعه‌ها از جایی شروع شد که کانال یوتیوبی Gautoz روز ۱۶ سپتامبر ادعا کرد که استودیوی فرانسوی کوانتیک دریم قراردادی را با دیزنی برای توسعه‌ی یک بازی از جنگ ستارگان (Star Wars) منعقد کرده است. این اتفاق به زمانی بازمی‌گردد که قرارداد همکاری و ساخت سه بازی انحصاری از سوی آن‌ها برای سونی به اتمام رسیده است.

مدتی بعد، سایت دوال‌شاکرز هم به استناد به منبع دیگری همین ادعای مشابه را تکرار و اطلاعات دیگری را هم از آن منتشر کرد. طبق این گزارش، این پروژه تقریباً ۱۸ ماه در حال توسعه بوده است تام هندرسون، نویسنده‌ی گزارش دوال‌شاکرز، همچنین تصویری از حساب توییتر کوانتیک دریم در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که مقاله‌ای درباره‌ی این گزارش را لایک کرده بود.

Jedi Fallen Order

بازی Jedi Fallen Order از بهترین ساخته‌های جنگ ستارگان چند سال اخیر بود.

در راستای همین گزارش، کوتاکو هم از منبع سومی چنین ادعای یکسانی را شنیده است. منبع کوتاکو هم بیان کرده است که کوانتیک دریم حدود یک سال و نیم است که در حال کار روی بازی جدیدی از جنگ ستارگان است. نکته‌ی قابل‌توجه این است که طبق گفته‌های این منبع، این اثر قرار نیست مشابه بازی‌هایی باشد که در این سال‌ها از این استودیوی فرانسوی شاهد بوده‌ایم. در عوض، به نظر می‌رسد این بازی دارای گیم‌پلی اکشن سنتی و حتی جهان آزاد و المان‌های چندنفره خواهد بود. استودیوی کوانتیک دریم در رابطه با درخواست کوتاکو برای واکنش به این گزارش‌ها هنوز پاسخی را ارائه نداده است که البته چندان عجیب هم نیست.

در این روزها شاهد بازی‌های متعددی از فرنچایز محبوب جنگ ستارگان هستیم. پس از اینکه در این سال‌ها در پی قرارداد ده ساله‌ی دیزنی با EA شاهد بازی‌هایی همچون Star Wars: Battlefront II، Star Wars Jedi: The Fallen Order و Star Wars: Squadrons بودیم، مدتی پیش مشخص شد که با نزدیک شدن به اتمام این قرارداد شرکت یوبی‌سافت در حال حاضر روی یک بازی جهان آزاد درباره‌ی جنگ ستارگان کار می‌کند. همچنین اخیراً شاهد معرفی بازسازی یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های غربی و یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان یعنی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic بوده‌ایم. در حالی که قرارداد با EA همچنان تا سال ۲۰۲۳ پابرجاست، به نظر می‌رسد این مانع آن نشده تا لوکاس‌فیلم گیمز به سراغ پروژه‌ی دیگری درباره‌ی جنگ ستارگان رود و به نظر می‌رسد که اثری که کوانتیک دریم در حال توسعه‌ی آن است، یکی از این آثار باشد.

  • استودیوی کوانتیک دریم شعبه‌ی جدیدی در مونترال تأسیس کرد

فارغ از اینکه بازی بعدی کوانتیک دریم واقعاً چه باشد، به نظر می‌رسد شعبه‌ی مونترال جدید این استودیو نقش بزرگی را در آن ایفا خواهد کرد. اوایل امسال بود که این استودیو شعبه‌ی جدیدی در مونترال تأسیس کرد. شعبه‌ای که به نظر می‌رسد کار خود را هم به‌صورت جدی آغاز کرده و از استودیوهایی نظیر یوبی‌سافت، آیدوس مونترال و وارنر برادرز مونترال نیروهایی استخدام کرده است.

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی جنگ ستارگان جدید توسط سازندگان هوی رین در دست ساخت است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala