آقای یابوکی (Yabuki) تهیه کننده عنوان Arms، در مصاحبه با سایت یوروگیمر اعلام کرده که به‌روزرسانی ۲.۰ این عنوان که فردا منتشر خواهد شد، در کنار افزودن شخصیت جدید Max Brass، بخش تازه‌ای به نام Hedlock را نیز به این عنوان اضافه خواهد کرد. آقای یابوکی در این مصاحبه چنین می‌گویند: اصلی‌ترین بخش به‌روزرسانی فردا […]

به‌روزرسانی ۲.۰ عنوان Arms بخش Hedlock را به این بازی اضافه خواهد کرد

آقای یابوکی (Yabuki) تهیه کننده عنوان Arms، در مصاحبه با سایت یوروگیمر اعلام کرده که به‌روزرسانی ۲.۰ این عنوان که فردا منتشر خواهد شد، در کنار افزودن شخصیت جدید Max Brass، بخش تازه‌ای به نام Hedlock را نیز به این عنوان اضافه خواهد کرد.

آقای یابوکی در این مصاحبه چنین می‌گویند:

اصلی‌ترین بخش به‌روزرسانی فردا شخصیت Max Brass بوده، هرچند یک بخش مبارزه‌ای جدیدی (نیز به بازی اضافه شده) که در مبارزه میان ۲ یا ۳ بازیکن، یک نقاب Hedlock وجود داشته که بازیکنان سر آن با یکدیگر مبارزه کرده، و هنگامی که نقاب را بگیرید خود شخصیت شما به Hedlock تبدیل خواهد شد. اگر یکی از بازیکنان به Hedlock تبدیل شود، این به عهده سایر بازیکنان بوده تا او را شکست دهند. بخش Hedlock تنها در انحصار مبارزات یک به یک نبوده و در تمامی بخش‌های آنلاین قابل دسترسی است.

آقای بایوکی همچنین در ادامه توضیح می‌دهند که این به‌روزرسانی شامل تغییرات در بالانس شخصیت‌ها نیز بوده، اما به گفته ایشان هدف آن است که این تغییرات به نحوی صورت گیرند که پس از به‌روزرسانی، بازی کردن با تمامی شخصیت‌ها به خوبی بازی کردن با آنان قبل از به‌روزرسانی باشد.

عنوان Arms هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ قابل دسترسی است.

منبع متن: gamefa