شخصیت Sub-Zero قطعا یکی از برجسته ترین مبارزین بازی Mortal Kombat است که پیش از این اعلام شده بود برای عنوان جدید استودیو NetherRealm  یعنی Injustice 2 نیز منتشر خواهد شد. هم‌اکنون خریداران دو نسخه Deluxe Edition, Ultimate Edition و بسته‌ی Fighter Pack #1 می‌توانند به این شخصیت دسترسی پیدا کنند. تغییراتی جزئی در مبارزات […]

خریداران نسخه‌های ویژه بازی Injustice 2 هم‌اکنون می‌توانند شخصیت Sub-Zero را دریافت کنند

شخصیت Sub-Zero قطعا یکی از برجسته ترین مبارزین بازی Mortal Kombat است که پیش از این اعلام شده بود برای عنوان جدید استودیو NetherRealm  یعنی Injustice 2 نیز منتشر خواهد شد. هم‌اکنون خریداران دو نسخه Deluxe Edition, Ultimate Edition و بسته‌ی Fighter Pack #1 می‌توانند به این شخصیت دسترسی پیدا کنند. تغییراتی جزئی در مبارزات و ظاهر وی ایجاد شده است که به عقیده بعضی آن را شبیه به Scorpion می‌کند. خریداران نسخه‌ی Ultimate به ۷ شخصیت دیگر در آینده دسترسی خواهند داشت. تعدادی اسکین و Gear Shader به همراه شخصیت منتشر شده قبلی یعنی، Red Hood نیز در دسترس خواهد بود.

با خرید نسخه‌ی Deluxe نیز می‌توانید به تعدادی اسکین‌ و شخصیت‌های Sub-Zero و Red Hood دسترسی داشته باشید. شخصیت Starfire نیز در آینده منتشر خواهد شد. کسانی که می‌خواهند شخصیت Sub-Zero را به تنهایی خریداری کنند، این امکان در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۷ برای آنان فراهم می‌شود.

بازی Injustice 2 ساخته استودیو NetherRealm  و ناشر آن شرکت Warner Bros در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، اندروید و IOS منتشر شده است.

منبع متن: gamefa