به تازگی، استودیوی  Spiral House و شرکت Maximum Games به عنوان سازنده و ناشر بازی Troll and I تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی خود را اعلام کردند. آن‌ ها همچنین از عرضه یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه های کنسولی بازی خبر دادند. طبق اعلام سازندگان بازی، عنوان Troll and I در تاریخ ۱۵ ماه آگست سال ۲۰۱۵ […]

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ Troll and I مشخص شد | به‌روزرسانی جدید برای کنسول‌ها

به تازگی، استودیوی  Spiral House و شرکت Maximum Games به عنوان سازنده و ناشر بازی Troll and I تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی خود را اعلام کردند. آن‌ ها همچنین از عرضه یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه های کنسولی بازی خبر دادند.

طبق اعلام سازندگان بازی، عنوان Troll and I در تاریخ ۱۵ ماه آگست سال ۲۰۱۵ برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم، ۲۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. با انتشار کنسول های جدید، سازندگان و ناشران مختلف علاقه خود را برای انتشار بازی‌هایشان برروی آن پلتفرم اعلام می‌کنند. این موضوع نه تنها می‌تواند از نظر مالی و سودآوری به نفع آن سازنده و ناشر باشد، بلکه با خلاقانه بودن و متفاوت بودن کنسول، راه های جدید و منحصر به فردی نیز خلق می‌شود. قطعا جدید ترین کنسول شرکن نینتندو، یعنی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ، با ایده ها و طراحی های منحصر به فردی ساخته شده است و بر خلاف کنسول Wii U، آمده تا راه موفقیت را بدون توقف بپیماید.

علاوه بر این، استودیوی Spiral House اعلام کرد که یک به‌روزرسانی جدید و البته بزرگ برای نسخه های کنسولی و رایانه های شخصی بازی Troll and I در راه است که در ۲۱ ماه جولای (ماه جاری) عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل موارد نقشه کوچک، تنظیمات درجه سختی بازی، چک پوینت های جدید، بالا رفتن سرعت ساخت و ساز در بازی، بخش آموزشی، راهنمایی متنی و منابع جدیدی است. این تغییرات در نسخه سوییچ به صورت کامل قرار خواهند گرفت و کاربران این کنسول ترکیبی می‌توانند در هنگام عرضه بازی، بازی را به صورت کامل داشته باشند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Troll and I در ماه فوریه سال جاری معرفی و روی قابلیت تقسیم صفحه در بازی (که در نسخه های دیگر آن نیز پیدا می‌شود)، مانور زیادی داده شد. برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند باید بگویم که عنوان Troll and I یک بازی اکشن الهام گرفته از Norse folklore است. دو شخصیت اصلی بازی، Otto و Troll نام دارند و باید در جنگل های اسکاندیناوی، راه خود را از میان دشمنان مختلف باز کنند. مکانیک اصلی بازی سوییچ کردن بین این دو شخصیت است و هر زمان که لازم باشد، می‌توان شخصیت را عوض کرد.

عنوان Troll and I در ابتدا در ۲۱ ماه مارچ سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد.

منبع متن: gamefa