کارگردان هنری بازی Crackdown 3 آقای Clint Bundrick در مصاحبه‌ای با GameReactor بیان کرد که زمان ساخت طولانی بازی به دلیل این است که این عنوان بسیار جاه‌طلبانه است و ما می‌خواهیم به بهترین شکل آن را عرضه کنیم.  زمانی که GameReactor در مراسم E3 2017 از وی سوال کرد چرا زمان ساخت بازی بسیار […]

سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است

کارگردان هنری بازی Crackdown 3 آقای Clint Bundrick در مصاحبه‌ای با GameReactor بیان کرد که زمان ساخت طولانی بازی به دلیل این است که این عنوان بسیار جاه‌طلبانه است و ما می‌خواهیم به بهترین شکل آن را عرضه کنیم.  زمانی که GameReactor در مراسم E3 2017 از وی سوال کرد چرا زمان ساخت بازی بسیار طولانی شده است، او پاسخ داد:

یک بازی مانند Crackdown 3 بسیار جاه‌طلبانه است. اندازه نقشه دو برابر نسخه‌ی اول بازی است و بلند‌ترین ساختمان بازی در Crackdown 3 نیز دو برابر بلند‌ترین ساختمان در نسخه‌ی اول است. تخریب پذیری شگفت انگیز بازی در بخش مولتی پلیر آن را تبدیل به یک عنوان جاه‌طلبانه می‌کند. این فرانچایز لیاقت آن را دارد که یک بازگشت شکوه‌مند داشته باشد و ما می‌خواهیم آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

هم‌چنین وی اضافه کرد بازیبازان راه‌های مختلفی برای انجام مبارزات در بازی دارند.

ما چیز‌هایی مانند Double Jump و Airburst به بازی اضافه کردیم. بازیبازان می‌توانند این دو را باهم ترکیب کنند و یک پرش خیلی بلند‌تر داشته باشند. هم‌چنین از این قابلیت می‌توان در مبارزات استفاده کرد. مثلا زمانی که شما وسط یک پرش هستید و شخصی به سمت شما موشک شلیک می‌کند می‌توانید با استفاده از Airburst از آن جاخالی(Dodge) دهید. این قابلیت‌ها به بازیباز حق انتخاب می‌دهد و تجربه بازی را لذت بخش‌تر می‌کند.

Sumo Digital نیز مدتی قبل اعلام کرد که کنسول ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت بسیار قدرت‌ مندتر از پلی استیشن ۴ پرو می‌باشد و براساس تجربه‌ی کار با هردوی آن‌ها اختلاف قدرت میان آن‌ دو را “به اندازه یک روز و شب” می‌دانند. بازی Crackdown 3 با رزولوشن ۴K Native و فریم ریت ۳۰ بر روی این کنسول اجرا می‌شود و از قابلیت HDR و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Crackdown 3 ساخته استودیو Sumo Digital و ناشر آن شرکت مایکروسافت به صورت انحصاری در روز انتشار ایکس باکس وان ایکس یعنی ۷ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های مقصد ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان عرضه می‌‌شود.

منبع متن: gamefa