چیزی نمانده که تعداد بازی‌های پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان، به ۴۰۰ عدد برسد. قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان به تازگی با دو بازی جدید به‌روز شد. طبق اعلام مایکروسافت در توییتر، دیروز دو بازی جدید از ایکس‌باکس ۳۶۰ برای کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان آماده شده است که […]

دو بازی جدید به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان اضافه شدند

چیزی نمانده که تعداد بازی‌های پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان، به ۴۰۰ عدد برسد.

قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان به تازگی با دو بازی جدید به‌روز شد. طبق اعلام مایکروسافت در توییتر، دیروز دو بازی جدید از ایکس‌باکس ۳۶۰ برای کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان آماده شده است که این دو بازی جدید، Earth Defense Force: Insect Armageddon و F1 2014 نام دارند. اگر شما از قبل هر یک از این دو بازی را داشته‌اید، به طور خودکار در کتابخانه بازی‌های خود در ایکس‌باکس وان، می‌توانید آن‌ها را ببینید. اگر هم هیچ‌کدام از این بازی‌ها را تا به حال نداشته‌اید، می‌توانید از طریق ایکس‌باکس وان خود و یا لینک‌های زیر از فروشگاه ایکس‌باکس اقدام به دریافت آن‌ها کنید.

از دیگر اخبار مربوط به پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان،‌ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اخیراً مطلع شدیم که ۴ شماره از سری بازی‌های Halo، تحت عنوان Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4, و Halo: Combat Evolved Anniversary  به این قابلیت اضافه خواهند شد. در حال حاضر بیش از ۳۸۵ بازی از عناوین ایکس‌باکس ۳۶۰ برای کاربران ایکس‌باکس وان قابل تهیه است که با سیاست‌های پیشروی مایکروسافت و بخش بازی‌های رایانه‌ای این شرکت عظیم، قطعاً روز به روز شاهد اضافه شدن بازی‌های جدید به این تعداد خواهیم بود. نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟ آیا شما توانسته‌اید از آن استفاده مفیدی داشته باشید؟ یا این که این قابلیت با تمام آب و تابی که بدان بخشیده شده، آن‌ طور که باید، شما را راضی نکرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa