نسخه‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عنوان شوتر آنلاین بلیزارد، Overwatch، به‌روزرسانی جدیدی دریافت کردند. هرچند که این بهینه ساز جزئیات قابل قبولی دارد و تغییرات مفیدی بر بازی اعمال می‌کند اما به نظر نمی‌رسد آن به‌روزرسانی خاصی باشد که به دنبال آن بودید. در این بهینه ساز تنها شاهد رفع چند باگ […]

بهینه ساز جدید Overwatch برای کنسول ها منتشر شد

نسخه‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عنوان شوتر آنلاین بلیزارد، Overwatch، به‌روزرسانی جدیدی دریافت کردند. هرچند که این بهینه ساز جزئیات قابل قبولی دارد و تغییرات مفیدی بر بازی اعمال می‌کند اما به نظر نمی‌رسد آن به‌روزرسانی خاصی باشد که به دنبال آن بودید. در این بهینه ساز تنها شاهد رفع چند باگ در بازی و بهبود گیم پلی هستیم و این طور که معلوم است فعلاً خبری از Doomfist نیست پس کاربران کنسولی این بازی باید مدتی دیگر برای انتشار آن صبر کنند. Doomfist شخصیت جدیدی است که چندی پیش برای نسخه رایانه‌های شخصی Ovewatch منتشر شد.

همان طور که می‌دانید هفته گذشته شخصیت جدیدی به سرورهای امتحانی و عمومی رایانه‌های شخصی Overwatch اضافه شد. این شخصیت Doomfist نام داشت که درواقع مزدوری است که استاد خود را کشته و دستکش‌های او را به دست کرده است. Doomfist در بخش شخصیت‌های تهاجمی سایت رسمی Overwatch لیست شده است. این شخصیت اکنون در نسخه رایانه‌های شخصی Overwatch قابل دسترسی است و بازیکنان می‌توانند آن را انتخاب کنند اما هنوز خبری از آن بر روی کنسول‌ها نیست؛ در عوض در این بهینه ساز جدید شاهد رفع چند باگ و رفع چندین مشکل در بخش صدای بازی هستیم. علاوه بر این مشکل پیش آمده در یکی از شخصیت‌ها نیز با این بهینه ساز رفع شده است. در این مشکل در برخی مواقع شخصیت Oria قادر به شارژ بود در حالی که سوپر شارژر خود را انداخته بود.

Doomfist در آخرین به روز رسانی Public Test Realm به بازی اضافه شد. همراه شدن این به‌روزرسانی با اضافه شدن این شخصیت سبب شد تا بلیزارد ویدئویی منتشر کند. در این ویدئو کارگردان، Jeff Kaplan، درباره‌ی طراحی کلی شخصیت توضیح می‌دهد و درباره‌ی پتانسیل Doomfist صحبت می‌کند که می‌تواند یک تنه به گروهی از دشمنان حمله‌ور شود یا آن‌ها را دور بزند. علاوه بر این درباره‌ی گذشته‌ی او نیز صحبت شده است. متأسفانه این شخصیت توسط Terry Crews صداگذاری نشده است و در ویدئو منتشر شده نیز توضیح داده نمی‌شود که چرا این اتفاق افتاده است. ویدئوی منتشر شده، موارد ذکر شده در بالا و اطلاعات بیشتر از Doomfist را می‌توانید از اینجا در گیمفا مشاهده کنید.

شایان ذکر است که بازیکنان Overwatch اکنون می‌توانند یک Loot Box طلایی از طریق Twitch Prime به رایگان دریافت کنند. این Golden Loot Box کاملاً رایگان خواهد بود و توسعه دهندگان تضمین کرده‌اند که یک آیتم افسانه‌ای (Legendary Item) در این Loot Box وجود خواهد داشت. علاوه بر این کاربران Twitch Prime ده Loot Box معمولی نیز دریافت خواهند کرد که ۵ عدد از آن‌ها در آگوست و پنج Loot Box دیگر در ماه سپتامبر میلادی قابل دریافت خواهد بود. در آخر Overwatch تنها عنوانی نیست که شامل هدایا و آیتم‌های رایگان می‌شود؛ گفته شده است که در سال جاری عناوین Hearthstone و Heroes of Storm نیز شامل آیتم‌های رایگان برای کاربران خواهند شد و برای طرفداران این بازی‌ها نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که پیش از ۲۰۱۸ شاهد آن‌ها خواهیم بود.

در ادامه می توانید تمامی تغییرات اعمال شده در این بهینه ساز جدید برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان را مشاهده کنید.

بهینه ساز ۱۱ جولای Overwatch برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان

تغییرات کلی

  • رفع باگی که به موجب آن برخی کاربران در طول بازی صدای گیم پلی را از دست می‌دادند و بازی آن ها دچار قطعی صدا می‌شد
  • رفع باگی که به موجب آن افکت صدای Vaccum of space از صفحه منوی بخش Horizon Lunar Colony پس از انتخاب گزینه جدید به جای قطع شدن ادامه پیدا می‌کرد

تغییرات اعمال شده بر قهرمان ها

  • رفع باگی که از پخش صحیح دیالوگ «I am the rocket queen» شخصیت Pharah جلوگیری می‌کرد
  • رفع باگی که به موجب آن با وجود انداخته شدن سوپر شارژر Oria این شخصیت می‌توانست به شارژ کردن ادامه دهد

منبع متن: gamefa