تریلرهای جدید Spider-Man ،Star Wars Battlefront II و Kingdom Hearts III احتمالا در نمایشگاه D23 نمایش داده می‌شوند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، شرکت Walt Disney در سال جاری میزبان همایش D23 خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که احتمالا چیزهای جدیدی از برخی از مورد انتظارترین بازی‌های این کمپانی نمایش داده می‌شوند.

در اوایل امروز تایید شد که استریم زنده یک همایش بازی‌های ویدیویی در 15 جولای (شنبه 24 تیر) انجام می‌شود. میزبانان این نمایشگاه وعده تریلرهای اختصاصی و اطلاعات جدید برای بازی‌های مورد انتظار و محبوبی مانند Spider-Man ،Star Wars Battlefront II و Kingdom Hearts III داده‌اند. همچنین آن‌ها از بازی‌ دیگری که دارای شخصیت‌های کمیک‌های Marvel است یعنی Marvel VS Capcom Infinite، حرفی نزدند:

"آماده شوید؛ نمایش بازی‌های ویدیویی کمپانی WALT DISNEY در روز 15 جولای (شنبه 24 تیر). شما می‌توانید در Facebook یا توئیچ به‌طور زنده آن را دنبال کنید. یوتیوبرهای سوپراستار مثل JackSepticEye و Strawburry17 به تجربه جدیدترین بازی‌های Disney، سری Star Wars و Marvel شامل Spider-Man ،Star Wars Battlefront II و Kingdom Hearts III می‌پردازند. این نمایشگاه دارای تریلرها، مصاحبه‌ها و مهمانان ویژه اختصاصی خواهد بود."

قطعا جالب خواهد شد که از تاریخ انتشار نهایی Kingdom Hearts III هم رونمایی شود. یوسو مستودا، مدیر عامل Square Enix، در ماه مه گفته بود Kingdom Hearts III و Final Fantasy VII Remake پیش از سال 2020 در دسترس قرار می‌گیرند. انتظار می‌رفت در E3 2017 شاهد اعلام یک بازه زمانی برای انتشار آن باشیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

منبع متن: pardisgame