درحالی که کنسول قدرت‌مند ایکس باکس وان ایکس برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است، ممکن است بعضی از افراد نگران این باشند که برای دریافت بروزرسان نمای ۴K بازی‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کنند یا خیر. حال بنابر گفته‌ی مدیر بازاریابی ایکس باکس آقای آرون گرینبرگ در توئیتر اعلام کرد این بروزرسان‌ها کاملا […]

آرون گرینبرگ رایگان بودن بروزرسان ۴K بازی‌ها بر روی ایکس باکس وان ایکس را تایید کرد

درحالی که کنسول قدرت‌مند ایکس باکس وان ایکس برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است، ممکن است بعضی از افراد نگران این باشند که برای دریافت بروزرسان نمای ۴K بازی‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کنند یا خیر. حال بنابر گفته‌ی مدیر بازاریابی ایکس باکس آقای آرون گرینبرگ در توئیتر اعلام کرد این بروزرسان‌ها کاملا رایگان می‌باشند.  زمانی که طرفداران از وی درخواست یک جواب شفاف را درباره این موضوع داشتند که آیا این بروزرسان‌ها رایگان هستند یا خیر. وی اعلام کرد:

بله! تمام عناوینی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند بروزرسان ۴K رایگان دریافت خواهند کرد.

احتمالا افراد زیادی از قبل می‌دانستند که این بروزرسان‌ها قاعدتاً بدون پرداخت هزینه‌ای قابل دریافت هستند و نیازی به جواب جناب گرینبرگ نبوده است. اما همیشه داشتن یک پاسخ قاطع و شفاف خوب است.

ایکس باکس وان ایکس جدیدترین عضو خانواده‌ی ایکس باکس وان است که در طی کنفرانس E3 2017 از آن رونمایی شد. این کنسول که با نام قبلی خود یعنی Project Scorpio نیز شناخته می‌شد دارای ۶ ترافلاپس قدرت پردازش و پشتیبانی از رزولوشن ۴K است. این کنسول به گفته‌ی شرکت مایکروسافت “قوی ترین کنسول ساخته شده در تاریخ” است که به عنوان کوچک ترین کنسول مایکروسافت ۴۹۹$ قیمت گذاری شده است. ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ۱۳۹۶) عرضه خواهد شد. می‌توانید تریلر رونمایی آن را در اینجا مشاهده کنید. در اینجا نیز می‌توانید لیست عناوینی که بروزرسان ۴K را بر روی ایکس باکس وان ایکس دریافت خواهند کرد مشاهده کنید.

 

منبع متن: gamefa