استودیوی Blue Isle، یک استودیوی مستقل است که تا به حال عناوین خوش نامی مانند Slender: The Arrival و Valley را ساخته است. این استودیو امروز اعلام کرد که عنوان جدید آن ها که با نام Citadel: Forged With Fire شناخته می‌شود، برای کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همان طور که گفته شد، استودیوی […]

عنوان Citadel: Forged With Fire برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان تایید شد

استودیوی Blue Isle، یک استودیوی مستقل است که تا به حال عناوین خوش نامی مانند Slender: The Arrival و Valley را ساخته است. این استودیو امروز اعلام کرد که عنوان جدید آن ها که با نام Citadel: Forged With Fire شناخته می‌شود، برای کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

همان طور که گفته شد، استودیوی Blue Isle اعلام کرده که بازی جهان آزاد و جادویی آن‌ها (به گفته خودشان) در راه کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان است. با این که تاریخ انتشار دقیقی از عرضه بازی Citadel: Forged With Fire برای کنسول ها مشخص نشده است، اما اعلام شده که بازی در تاریخ ۲۶ جولای سال جاری در سرویس دسترسی زودهنگام شبکه استیم قرار خواهد گرفت و کاربران رایانه های شخصی می‌توانند این بازی را خیلی زود تجربه کنند.

Citadel: Forged With Fire این طور که گفته شده، عنوانی بسیار بزرگ و آزادانه است و بازی‌بازان در آن می‌توانند با دیوهایی غل پیکر مانند ارک ها و اژدهایان به مبارزه بپردازند و با جادو در سرتاسر دنیای بازی سفر کنند. این بازی به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا قلعه ها و خانه های مخصوص خود را بسازند؛ جایی که آن ها می‌توانند پرچم مخصوص به خود را داشته باشند، سلسه مراتب درست کنند و بر ضد اقوام و قلعه های دیگر، به نبرد بپردازند. Citadel: Forged With Fire همچنین این امکان را به بازی‌بازان می‌دهد تا شخصیت خود را شخصی سازی کنند و قلعه خود را آن طور که دوست دارند بسازند؛ این در حالی است که آن‌ها می‌توانند با «سیستم تخریب پویا» بازی، قلعه های دشمنان را در آن واحد نابود سازند.

با این که بازی به زودی برای سرویس دسترسی زودهنگام شبکه استیم عرضه می‌شود، شما می‌توانید از اینجا در بتای بسته بازی ثبت نام نمایید. Alex Tintor، مدیر استودیوی Blue Isle در مورد بازی Citadel: Forged With Fire و عرضه آن برای سرویس دسترسی زودهنگام استیم این‌گونه توضیح می‌دهد:

Citadel برای ما کاملا یک سبک جدید است. بزرگترین هدف ما در مورد این عنوان، کار نزدیک با طرفدارانمان است تا یک بازی سندباکس فانتزی فوق‌العاده را برای بازی آنلاین با دوستان خلق کنیم. این پروژه، نتیجه عشق و علاقه است و ما خرسند هستیم که آن را در این تابستان برای سرویس دسترسی زودهنگام عرضه کنیم.

شما می‌توانید در زیر، تصاویر منتشر شده از بازی Citadel: Forged With Fire را تماشا نمایید. این عنوان قرار است برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

 

منبع متن: gamefa