این خبر بر اساس یک گزارش در سایت ردیت است. این موضوع سپس توسط برادران وارنر با ثبت نام Multiversus تأیید شد. در این پست گفته شده بود که استودیو سازنده این بازی، NetherRealm، خواهد بود. این استودیو در حال حاضر مسئول ساخت سری مورتال کامبت است. طبق این گزارش، مولتی ورسوس قرار است یک بازی به سبک Tag Team باشد.

نویسنده این پست سپس در توییتر حرف خود را تأیید کرد و اعلام کرد که این بازی واقعی است. البته چیزی نیست که ما معمولاً از NetherRealm Game انتظار داریم.

در ماه آگوست امسال اعلام شد که NetherRealm در حال کار روی مورتال کامبت ۱۲ است. این شرکت تصمیم گرفته تا ساخت اینجاستیس را متوقف کند به دلیل اینکه آینده آن مشخص نیست. اینجاستیس ۱ و ۲ موفقیت نسبتاً خوبی کسب کردند اما نتوانستند مانند مورتال کامبت عمل کنند.

بازی جدید برادران وارنر

تصویری از شماره دو اینجاستیس

به نوعی اینجاستیس نسخه دی سی مورتال کامبت بود اما با خشونت کمتر. به نوعی بازی فایتینگی بود که برای اکثر رده بندی‌های سنی مناسب بود. این سری نتوانست آنطور که باید جایگاهش را در دنیای بازی‌های فایتینگ پیدا کند. حتی با افزودن کاراکترهای آن مثل جوکر به دنیای مورتال کامبت وضعیت بدتر هم شد.

چه اطلاعاتی از این بازی جدید موجود است؟

بر اساس همان گزارش کاراکترهای موجود در Multiversus عبارت‌اند از:

  • شگی (اسکوبی دو)
  • گندالف (ارباب حلقه‌ها)
  • تام و جری
  • بتمن
  • Fred Flintstone
  • Mad Max
  • Johnny bravo

این گزارش اعلام می‌کند که شگی موجود در این بازی حالتی انیمه گونه دارد. به گونه‌ای که طرفداران آن را دوست خواهند داشت. سپس شرکت برادران وارنر نیز این شگی خاص (Ultra Instinct Shaggy) را به تیتر انیمیشن خود به نام Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms اضافه کرد.

بازی جدید برادران وارنر

تصویری از طراحی شگی در کنار کاراکترهای دیگر دنیای وارنر

اینطور که به نظر می‌رسد برادران وارنر ترجیح داده که شگی را وارد دنیای مورتال کامبت نکند. به جای آن تصمیم گرفته یک بازی جدا مانند اسمش بروز بسازد و شگی را آنجا قرار دهد. در کنار او نیز تعدادی از کاراکترهایی که مالکیت آن‌ها را دارد را نیز قرار داده است.

شرکت برادران وارنر در مخلوط کردن آی‌پی‌های مختلفش سابقه دارد. برای مثال Lego Dimensions از همین موارد بود. این مورد تعداد زیادی از کاراکترهای دنیای برادران وارنر مثل بتمن، هری پاتر، ارباب حلقه‌ها و اسکوبی دوو را با یکدیگر مخلوط کرده بود. حتی آخرین فیلم این شرکت به نام Space Jam: A New Legacy حالت Server Verse داشت. به این معنا که دنیای آن در یکی از سرورهای این شرکت با دنیاهای مختلف آن بود.

حال این شرکت تصمیم گرفته تا یک بازی به سبک اسمش بروز بسازد. این موضوع به این معنا است که خشانت آن بسیار کم خواهد بود. حضور شگی نیز اثباتی بر این ماجرا است. از طرفی امکان دارد که به طور کلی اینجاستیس را کنار بگذارد. درست است که این بازی نتوانست جای مورتال کمبت را بگیرد اما طرفداران خاص خود را داشت. به همین دلیل کنسل شدن آن باعث ناراحتی بسیاری از افراد می‌شود.

از طرفی سبک اسمش بروز بسیار خاص است. انیمیشن‌ها به همراه کاراکترهای موجود در آن به طور کلی با آنچه NetherRealm تجربه دارد فرق می‌کند. پس ساخت این بازی برای این استودیو با تجربه چالش برانگیز خواهد بود.

منبع: Videogameschronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آیا شخصیت‌های وارنر در یک بازی مبارزه‌ای مقابل خواهند آمد؟ بتمن در مقابل گندالف؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala