نت ایز گیمز

در ۲۳ سال گذشته، تیم ما با پیشینه‌ها و شخصیت‌های مختلف، بازی های متنوعی را به گیمرها ارائه کرده‌اند. اکنون به ما فرصتی داده شده تا در مورد توسعه‌ی بازی و ساختار سازمانی استودیو تجدید نظر کنیم. ضمن درک مزیت‌ها و موقعیت منحصربه‌فرد خود، حال امکانات جدیدی در اختیار ما قرار داده شده است. استودیو مدت‌ها است که از قابلیت‌های نت‌ایز آگاه بوده و هنگام صحبت با آن‌ها برای ساخت بازی‌های کنسولی جدید، هماهنگی‌هایی وجود داشت. پس از تفکر فراوان، ما به اتفاق آرا تصمیم گرفتیم که در درازمدت از طریق همکاری عمیق‌تر با هم جمع شویم تا محتوای خوب بیشتری برای گیمرها تولید کنیم.

استودیو بیان کرده که همچنان مسئول بازی‌ها و خلاقیت در آن‌ها خواهد بود. در این میان نت‌ایز به فعالیت‌های تجاری نظیر تامین بودجه برای سه بازی در ده سال آینده، برنامه‌ریزی و موارد فنی خواهد پرداخت. نت‌ایز نیز در بیانیه‌ی از «ویژگی‌های منحصربه‌فرد» بازی‌های سودا و اینکه چگونه توسعه‌دهندگان این استودیو فلسفه‌ی طراحی و ذهنیت هنری او را در هر جنبه از ایده گرفته تا عملی‌ ساختن آن درک می‌کنند، تمجید کرده است. همچنین آن‌ها گرس‌هوپر را  از نظر طراحی ریتم روایی بی‌نظیر خوانده‌اند.

بیانیه‌ی نت‌ایز در ادامه آمده است:

خلاقیت و علاقه‌ی آن‌ها برای ساخت بازی که برای چندین دهه تاکنون ادامه داشته، تحسین برانگیز است. نت‌ایز مفتخر است که در این سفر جدید با آقای سودا و گرس‌هوپر همراه خواهد بود. ما امیدواریم که به استودیو آزادی فراوان در خلاقیت و منابع کافی بدهیم تا آثار هیجان‌انگیزتری برای بازیکنان در سراسر جهان خلق کنند.

no more heroes3

این کمپانی در ادامه دعوت‌نامه‌ای برای سازندگان بازی در ژاپن و جهان ارائه کرد، با این امید که سازندگان برجسته‌تر را توانمند کند و به طور مداوم بازی‌های باکیفیت بسازد. با توجه به این دعوت‌نامه به نظر می‌رسد که نت‌ایز قصد دارد قدم‌های محکم‌تری در صنعت بازی‌های ویدویی بردارد و بازی‌های بیشتری تولید کند.

همچنین سودا اخیرا اعلام کرده که پنج بازی به دست استودیوی گرس‌هوپر در دست ساخت است و سه اثری که قصد دارند در ده سال آینده منتشر کنند، آی‌پی‌های جدیدی خواهند بود. پیش‌تولید بازی اول هم اکنون شروع شده و سودا اعلام کرده با توجه به این که این تیم سازنده نسبتا کوچک است، این بازی‌ها در مقیاس بازی‌های AA خواهند بود. شایان ذکر است که جدیدترین اثر این استودیو، No More Heroes 3 است که توانست بازخورد نسبتا خوبی دریافت کند. این بازی هم اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازنده‌ی سری No More Heroes توسط کمپانی چینی نت‌ایز خریداری شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala