Saber Interactive در مورد آن می‌گوید:

اولین بازی رسمی از دنیای «یک مکان ساکت» یک داستان اصیل و گیم‌پلی زیبا را به شما ارائه خواهد داد. تجربه‌ای ترسناک که شامل دراما، احساسات و تصمیم‌های دشوار است که این فرنچایز نیز به همین موارد معروف است. بازی یک مکان ساکت به دست iLLOGIKA ساخته شده است. یک استودیو واقع در شهر مونترال که در آن افرادی حضور دارند که در ساخت Rainbow Six و فارکرای نقش داشته‌اند. این بازی به دست Saber Interactive و Embracer Group منتشر خواهد شد.

بازی a quiet place

تصویری از قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت

طبق گفته سازندگان این بازی:

بازی A Quiet Place به طرفداران اجازه می‌دهد تا فضای فیلم را به گونه‌ای درک کنند که در گذشته میسر نبوده است. ما هیجان زده هستیم تا با EP1T0ME و Saber کار کنیم. امیدواریم که بتوانیم این دیدگاه خاص از ترس و امید را بتوانیم با همه بازیکنان در سراسر دنیا به اشتراک بگذاریم.

تاد هالنزهد، رئیس بخش عرضه Saber Interactive به سخنان مسئولین دیگر اضافه کرد:

موفقیت بسیار خوب فیلم‌های A Quite Place نشان داد که مخاطبان تشنه ماجراجویی در این دنیا هستند. شرکت iLLOGIKA نیز تمام تلاش خود را کرده تا یک تجربه بسیار جذاب را به کاربران ارائه دهد. ما مفتخریم که اعلام کنیم بازی یک مکان ساکت اولین موردی است که توسط یک استودیو جدا از Saber ساخته شده و توسط Saber منتشر خواهد شد.

سری فیلم‌های یک مکان ساکت موفقیت بسیار خوبی در ژانر ترسناک پیدا کردند. خلاقیت موجود در دنیای این فرنچایز پتانسیل آن را برای بازی‌های ویدئویی زیاد کرد. در نگاه اول شما با یک محیط ترسناک عادی روبرو هستید. نکته مهم اینجاست که کاراکترها در این دنیا نمی‌توانند صحبت کنند و اگر صدایشان در بیاید توسط موجودات فضایی کشته می‌شوند.

حال باید دید که این ایده چگونه به یک بازی ویدئویی تبدیل می‌شود. در این مدت ما شاهد فیلم‌های بسیاری بودیم که از روی بازی‌ها ساخته شدند. خوب است که برای تفاوت شاهد این باشیم که یک بازی از روی یک فیلم ساخته شود. مخصوصاً اینکه سابقاً بسیاری از این بازی‌ها موفقیت خوبی کسب کرده‌اند. پس امیدواریم بتوانند یک تجربه خاص را به گیمرها ارائه دهند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی ترسناک A Quiet Place با اقتباس از این مجموعه فیلم ساخته می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala