در ماه آگوست اعلام شد که نام شخصیت گاوچران داخل اورواچ تغییر خواهد کرد. نام او که مک کری است بر اساس یکی از طراحان مرحله این شرکت، به نام جسی مک کری، است. حال به دلیل اینکه از او شکایت‌هایی شد، قرار شد که از این شرکت خارج شود. همینطور اینکه از امروز نام مک کری به Cole Cassidy تغییر کرده است.

تغییر نام در اورواچ

به همین علت، بلیزارد تصمیم گرفته تا به بازیکنان فرصت دهد تا نام اکانتشان را به صورت راگان تغییر دهند. یعنی بازیکنان اورواچ، دیابلو یا کال آو دیوتی همگی می‌توانند برای مدت محدود نامشان را بدون هزینه تغییر دهند. اگر شما تصمیم به تعویض نامتان دارید به بخش Support در بازی بروید. سپس یک کارت در آنجا ثبت کنید تا تیم اورواچ یا هر بازی دیگر نام شما را تا ۳۰ روز آینده تغییر دهند.

  • نام کابوی اورواچ از مک‌کری به کول کسیدی تغییر کرد

در سایت بتل‌نت برای افراد ۱ فرصت رایگان برای تعویض نام وجود دارد. حال این مورد جدید به آن اضافه نمی‌شود. اگر شما تا الان نام خود را عوض کرده‌اید، حال یک فرصت دیگر برای این کار خواهید داشت. این موضوع تا ۵ نوامبر (۱۴ آبان) مهلت خواهد داشت. در انتها باید گفت که در نام گذاری نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. پس هوشمندانه آن‌ها را انتخاب کنید.

تغییر نام در اورواچ

تصویری از تمام قهرمانان موجود در اورواچ

ماجرای شکایت از بلیزارد از چه قرار است؟

ماجرای شکایت از اکتیویژن بلیزارد از ماه جولای امسال آغاز شد. زمانی که گزارشات از رفتارهای نامناسب در محیط کار، از این مجموعه اعلام شد. پس از آن، اکتیویژن بلیزارد درگیری‌های بسیاری با کارکنان و دادگاه داشت تا بالاخره مجبور شد تغییراتی در کارکنان خود ایجاد کند. با اخراج برخی کارکنان مثل مک کری، بلیزارد تصمیم گرفت تا هرگونه نشانی را از او پاک کند. به همین علت تصمیم به تغییر نام یکی از کاراکترهای خود گرفت.

  • چگونه امپراتوری بلیزارد سه‌ ساله به خاک سیاه نشست؟

اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر برخی از بزرگ‌ترین عناوین را دارد. به عنوان مثال کال آو دیوتی و اورواچ به همراه دیابلو، مواردی هستند که در دنیای گیمینگ بسیار اهمیت دارند. همه این مشکلات نیز باعث شدند تا مدتی ساخت اورواچ ۲ به تعویق بیافتد. البته به دلیل اینکه تاریخ مشخصی برای عرضه آن وجود نداشت به همین علت این تأخیر محسوس نیست.

منبع: Pcgamesn.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نام اکانت بلیزارد خود را برای مدتی کوتاه به رایگان عوض کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala