شرکت بانجی امروز به طور رسمی اعلام کرد که بتای عنوان Destiny 2 هم اکنون برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه‌ی آزمایشی بازی لذت ببرند. عنوان Destiny 2 از ساعت ۲۱:۳۰ امشب قابل دانلود خواهد بود. این اطلاعات توسط یکی از نمایندگان شرکت اکتیویژن عرضه شده […]

بتای عنوان Destiny 2 هم اکنون برای ایکس‌باکس وان و  پلی استیشن ۴ در دسترس است

شرکت بانجی امروز به طور رسمی اعلام کرد که بتای عنوان Destiny 2 هم اکنون برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه‌ی آزمایشی بازی لذت ببرند.

عنوان Destiny 2 از ساعت ۲۱:۳۰ امشب قابل دانلود خواهد بود. این اطلاعات توسط یکی از نمایندگان شرکت اکتیویژن عرضه شده است. همچنین زمان انتشار این بتا برای هردو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان یکسان است، اما متاسفانه هنوز حجم دقیق آن مشخص نشده است.

برای دسترسی به بتای این عنوان تنها دو راه وجود دارد؛ پیش‌خرید نسخه‌ی اصلی بازی و یا دریافت کد امنیتی از شرکت بانجی و سازندگان. بتای Destiny 2 از تاریخ ۱۸ جولای (۲۸ تیر) برای پلی‌استیشن ۴ و در تاریخ ۱۹ جولای برای ایکس‌باکس وان شروع به کار خواهد کرد.

این بتا برای کاربرانی که Destiny 2 را پیش‌خرید نکرده‌اند و یا کد بازی را ندارند، قابل دسترسی نیست. این افراد باید تا تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) منتظر بتای عمومی بازی بمانند. بتای عمومی برای تمام پلتفرم‌ها قابل استفاده خواهد بود و در تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد) به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که بتای دیگری از این عنوان در راه است که منحصرا برای کاربران رایانه‌شخصی به انتشار می‌رسد. هنوز تاریخ دقیقی برای این تا اعلام نشده است، اما احتمالا در ماه آگوست، شاهد عرضه‌ی دومین بتای Destiny 2 خواهیم بود.

همچنین به تازگی در یک گزارش که توسط SuperData، پیش‌بینی شده است که احتمالا این عنوان در سه ماهه‌ی اول انتشار، می‌تواند ۵ میلیون نسخه به فروش برساند. SuperData پیش‌بینی کرده است که ۳ میلیون از نسخه‌های فروخته شده به رایانه‌شخصی اختصاص داشته باشد.

عنوان Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در حالی که کاربران رایانه‌های شخصی باید تا تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتظر این بازی بمانند.

منبع متن: gamefa