CCP Games، ناشر عنوان EVE Valkyrie به تازگی و با همکاری شرکت انویدیا، حالت جدیدی را برای تنظیمات گرافیکی عنوان خود در حالت Ultra عرضه کرده است. حال به کمک تکنولوژی‌های گرافیکی VRWorks و GameWorks شرکت انویدیا، شاهد گرافیک زیباتر و پیشرفته‌تری در این بازی آنلاین خواهیم بود. حالت جدید Ultra، نورپردازی کابین سفینه‌های فضایی را […]

انویدیا از حالت گرافیکی جدید VRWorks برای عنوان EVE Valkyrie رونمایی کرد

CCP Games، ناشر عنوان EVE Valkyrie به تازگی و با همکاری شرکت انویدیا، حالت جدیدی را برای تنظیمات گرافیکی عنوان خود در حالت Ultra عرضه کرده است.

حال به کمک تکنولوژی‌های گرافیکی VRWorks و GameWorks شرکت انویدیا، شاهد گرافیک زیباتر و پیشرفته‌تری در این بازی آنلاین خواهیم بود. حالت جدید Ultra، نورپردازی کابین سفینه‌های فضایی را دستخوش تغییراتی می‌کند تا تجربه‌ی چشم‌نوازتری از کابین یک سفینه‌ی فضایی داشته باشید. از دیگر تغییرات بازی، می‌توان به بهبود نورپردازی و سایه‌زنی‌ها در سرتاسر محیط، افزایش کیفیت انعکاس‌ها و سایه‌ها و افزودن شعله‌های پویاتر به موشک‌های پرتاب‌شده اشاره کرد.

همچنین EVE Vakyrie شامل تکنیکی جدید برای Anti Aliasing خواهد بود که توسط انویدیا توسعه یافته است و با نام Multi Sample G-Buffer شناخته می‌شود و سبب کاهش قابل‌توجه در تعداد خطوط زیگزاگی و برجسته در حاشیه‌ی اشیا و سایر مدل‌ها می‌شود تا یک تجربه‌ی بصری بی‌نظیر را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

نسخه‌ی مخصوص واقعیت مجازی این عنوان با نام EVE-VR تا به حال توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است. رئیس شرکت CCP درباره‌ی این موضوع اظهار کرد:

از زمانی که طرفداران توانستند عنوان EVE-VR را در FanFest امسال تجربه کنند، همواره از ما پرسیده‌اند: «کی می‌توانیم این بازی را به طور کامل تجربه کنیم؟». پروژه‌ی عظیمی که توسط تیم کوچک، اما فوق‌العاده مستعد ما شروع شد، حالا تبدیل به یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال شده است. ما نقشه‌های بزرگی برای این بازی داریم و من نمی‌توانم تا  انتشار جزئیات بیشتر درباره‌ی بازی صبر کنم.

عنوان EVE Valkyrie هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است و از اوکولوس ریفت و پلی‌استیشن وی آر پشتیبانی می‌کند.

منبع متن: gamefa